”Vi punkterar de vanligaste myterna om invandringen”

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag bemöter folk så som folk bemöter mig. Hur brukar Du göra?
Jag bemöter folk som de förtjänar.
Du går i spinn så fort du börjar inse hur fel du har.
BTW: Eftersom du tog upp frågeställningen: Hur gammal är du?
Om du är över 15, så rekommenderar jag att du söker hjälp.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Jag bemöter folk som de förtjänar.
Du går i spinn så fort du börjar inse hur fel du har.
BTW: Eftersom du tog upp frågeställningen: Hur gammal är du?
Om du är över 15, så rekommenderar jag att du söker hjälp.

Fast problemet för dig nisse är ju att jag har rätt. Ni är en liten ynklig grupp rasister som inte förstår världen samhället bättre än vad ni har framför handen. Det är faktiskt lite synd om er. Att i förmodad vuxen ålder tänka i de ociviliserade rasistiska banor är faktiskt lite sorgligt. Om det handlat om ungdomar vore ert beteende någorlunda lätt att förstå.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Vilka, förutom dig, och dina du själv är det som diskuterar raser nu igen?

Hade inga problem att förstå din illa täckta härskarteknik, mot vem det nu är ni är arga på heller. Oavsett, min tidigare önskan och rekommendation kvarstår. Lägg ner dina personangrepp och fantasigrundade hån, det leder ingen vart.

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Vilka, förutom dig, och dina du själv är det som diskuterar raser nu igen?

Hade inga problem att förstå din illa täckta härskarteknik, mot vem det nu är ni är arga på heller. Oavsett, min tidigare önskan och rekommendation kvarstår. Lägg ner dina personangrepp och fantasigrundade hån, det leder ingen vart.

Du grabben. Det var Du i ditt inlägg #138 som klippte sönder mitt inlägg, så att Du skulle/kunde få det till ett hot från mig mot Marcus.

Jag undrar vem som ska lägga av.

Jag hotar fan ingen härinne. Men är man uppkäftig så får man kallt räkna med att kunna bli bemött på samma vis.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Gör du det, så blir det så bra. Forsatt härskarteknik ser jag. Återigen, ingen framgångsfaktor.

Så var det frågan; vem har pratat raser, igen?

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Gör du det, så blir det så bra. Forsatt härskarteknik ser jag. Återigen, ingen framgångsfaktor.

Så var det frågan; vem har pratat raser, igen?

Raser! Rasister kallar jag de som är SD anhängare. Jag frågade den självutnämnda SD ledaren Du vet han med den "irrationella flygskräcken" följande fråga. Stödjer Du SD:s förslag av assimilationspolitik? Han gav såklart ett förväntat svammelsvar.

Jag kan ju testa att fråga dig. Dig får man ju intrycket är om möjligt mer SD fanatiker än "Irrationell flygrädsla"

Så att stå upp för partiet kan ju liksom inte vara ett problem!

Då frågar jag dig följande:

Stödjer Du SD:s förslag av assimilationspolitik?

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Nej, jag stödjer inte Sd, men det har framgått tidigare. Om du fått för dig det, är det något du behöver fundera nogsamt över hur dufått ihop. För mig är det en gåta.
Jag föreslår att du fortsättningsvis följer ditt egna önskade förslag och svarar på frågor istället för att fokusera på personangreppoch fantasier.

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Nej, jag stödjer inte Sd, men det har framgått tidigare. Om du fått för dig det, är det något du behöver fundera nogsamt över hur dufått ihop. För mig är det en gåta.
Jag föreslår att du fortsättningsvis följer ditt egna önskade förslag och svarar på frågor istället för att fokusera på personangreppoch fantasier.

Fast frågan löd: Stödjer Du SD:s förslag av assimilationspolitik?

Sött med debattörer som själva kan spy lava över andra men när de själva får motstånd gnäller :fakta

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Hoj
Jag repeterar. Nej. Nej jag stödjer inte Sd. På vilket sätt var svaret oklart?
Nu vet jag inte hur jag ska uttrycka mig för att du ska uppleva att dina frågor besvaras..

Om jag ej stödjer dem, varför skulle jag stödja deras politik? Vad är det du inte begriper?

Vad gäller ditt andra stycke, så har jag inte upplevt att du gjort några personamgrepp emot mig. Däremot har du haft en osund attity emot andra. Är inte typen som tar åt mig av Internetforum.. Det var inte min mening att uppfattas som gnällig, snarare anser jag att jag framfört en uppriktig önskan om att om du ämnar fortsätta debattera frågor, vore det bättre om du hade en trevligare debatteknik. Det har också framgått med all önskvärd tydlighet. Härav upplever jag att din tidigare antydan om bristande läsförståelse, bör riktas framför en spegel, snarare än en skärm.

Last edited:

#space

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
Gsx-r 1000 Racehoj
Tack. Jag förstår att Du inte stöder SD. Att jag nu frågade är att ingalunda är det ovanligt att man kan stödja en fråga eller ett avsnitt i/hos ett parti utan att rösta på just det partiet i valet. Nu blir det bingen. Önskar dig en god natt så ses vi säkert snart här igen :tummenupp

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fast problemet för dig nisse är ju att jag har rätt. Ni är en liten ynklig grupp rasister som inte förstår världen samhället bättre än vad ni har framför handen. Det är faktiskt lite synd om er. Att i förmodad vuxen ålder tänka i de ociviliserade rasistiska banor är faktiskt lite sorgligt. Om det handlat om ungdomar vore ert beteende någorlunda lätt att förstå.
Fast grundproblemet är att du lever i en fantasivärld där AFApropagandan är den enda "sanningen".
Du resonerar som en fjortis som varit på KPMLRs väckelsemöte.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Vad är det med #honom? :lol

Försöker erinra mig en mer obstinat medlem, (misslyckas).

Förslag?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Blir du välldit lesen för att den kloke boråsarn kallar dig flygrädd? :krama

jete lesen !!!!

Han har ju milt sagt missat ganska mycket, men att gå in en tråd som jag startade 2008 om min flygrädsla är liksom inte en solid arena att reta mig för min flygrädsla på.

Undrar vad han själv är mest rädd för, nyttig mat, logiska resonemang eller jämnåriga tjejer. :lol

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin