Inte helt unikt dock, det förekom ett styck babyblå/orange GULF-ducce på en av våra körningar på Kinnekulle i somras.
Den va ball som fan
Japp, den är ball! Inspirationsobjektet går inte av för hackor den heller!
Inte helt unikt dock, det förekom ett styck babyblå/orange GULF-ducce på en av våra körningar på Kinnekulle i somras.
Den va ball som fan
Jo den va det, en riktig skönhet. Alltid kul med folk som vågar gå egna vägar.Japp, den är ball! Inspirationsobjektet går inte av för hackor den heller!
men hallååååå
1:Mille
2:1098
3: -övrigt rappel
Behåll din retta du... jag vill inte ha den tar hällre en ducce 1098 fast den kostar mer
Även om du köper grejer för 60k+ till så köper jag hällre duccen, Varför köpa en nissan skyline när man kan köpa en ferrari!
Haha, gillar ditt korståg mot alla japanare i alla dina inlägg
Men varför tror du att tex. retta är en dussinhoj? jo för att man får mest för pengarna
Vill du glänsa framför korvmojen så köp en snygg ducce istället
Vill du glänsa framför korvmojen så köp en snygg ducce istället
... håller med om att duccen är gohärlig, men va faan va de har missat med svetsen på svingen
Du är då mer nyckfull än en helkåt han-gädda på vårkanten! Var det inte någon som
alldeles nyligen skulle ha en R-etta för att de piskade 998 rakt fram???
Lite lustigt är det att: När många sitter framför skärmen & tangentbordet så kastas det skit på modeller & märken, Den är skit, Den är bättre, Mitt märke är...Hit & Dit...bla bla bla.... Men när vi alla träffar varandra efter vägarna och snackar lite så är det inte pajkastning, Utan nyfikenhet över den andres hoj val, Man frågar och är lite nyfiken. Ibland bara för att vara artig *Om jag ska vara riktigt ärlig* Man hoppar ju inte av hojen och nervärderar skiten ur den andres val av Mc,
Förövrigt är nya Ducati 1098 en kanon vacker skapelse, Och tvivlar inte alls på att den är förbannat välgjord och super kompetent.
Och nya R1. Likaså, Det är vad jag tycker.....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|