Var ju skoj fram tills dess att man kollade upp försäkringen...
Betydligt dyrare än en 1000cc japshoj
Köp en skurhink (Gixxer).
??????
Jag kör bara Italienska bilar och det är bra kvalite! Så jag vet inte vad du pratar om. Det som är det tragiska här i sverige med just såna som dig tror sig veta vad som är bäst och sprider ett rykte som är skitsnack. Jag kör ALFA ROMEO och har aldrig haft ett problem med bilarna under dessa 12 år.
Fulquote: Vad ska jag ha för hoj....
Nu köper jag inte bilar efter den listan. Vem köper en corolla för att den är med på listan ? inte jag iaf..haha herregud.. Om jag vill ha en bil med en RIKTIG V6 och med rött momo skinn hur gör vi då ? Den är ju inte med på din lista. Det är ju corolla som ligger där och det talar om vilken man du är nej du den listan är för folk med tummen mitt i hand, så köp bil efter den listan så kommer du vara nöjd.
Kunde inte sagt det bättre själv, detalj kvaliten går inte att jämföra med japshojar (ex var enda kontakt på en mv är vattentät, hur många japshojar har inte annat än en vanlig plastkontakt på dito?). Som att jämföra en Corolla med en Gallardo!Du ska ha dig en MV Agusta! DÄR har du nått som är vackert att se på och fint att köra!
Eh, ja kanske alla miljontals Corollaköpare som under trettio år har fått en av tidernas mest driftsäkra bil och gjort Toyota till en aningen mer framgångsrik biltillverkare än Alfa Romeo.Vem köper en corolla för att den är med på listan ?
Kunde inte sagt det bättre själv, detalj kvaliten går inte att jämföra med japshojar (ex var enda kontakt på en mv är vattentät, hur många japshojar har inte annat än en vanlig plastkontakt på dito?). Som att jämföra en Corolla med en Gallardo!
Kul sanning från en kvinna som inte behövde ljuga åt något håll... Så jag tror det var sanningen...
Det var märkligt?
Om man förutsätter att det är samma årsmodell är det väl mig veterligen, under förutsättning att det är samma ägare, bara effekten i förhållande till vikten som påverkar försäkringspremien? Dvs en 1000cc japshoj med med samma effekt/vikt förhållande borde kosta lika mycket att försäkra.
Varken Ducati 1198 eller Aprilia RSV4 har väl högre effekt i förhållande till vikten än en ny CBR1000/GSXR1000/ZX10/R1, snarare tvärtom
I min mening smygfuskhojar med där de slår på en 200cc baar för tat ha kvar sina hopplösa twinmotorer.
En liter är en liter, kom in i matchen i stället för att smygöka kubiken för att skiten ska hänga med.
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|