R1 wannabe
RR Hangaround
- Gick med
- 15 Dec 2003
- Hoj
- Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
Vad f.. har hänt Mike?IronMike skrev:Första gången jag skriver en *word* till ditt inlägg, trodde du skulle skriva ajjabajja först torskar man hårt eller på bar gärning ska man fan stå för det =)
Moraltanter hit eller dit ..tror de flesta här med s k sporthoj kör slangen så fort rätt tillfälle ges att det sen finns mer el mindre bra tillfällen hör inte till saken
Nu kommer du tappa din "outlaw" image och bli en vanlig Svensson i en dussinbil (Imprezan)
Det handlar som sagt inte om att jag som gnäller är helt oskyldig utan det enkla faktum att regler för hur man beter sej i trafik finns och bryter man mot dem riskerar man åka dit.
Men den "nya" generationen är liiiiite mer egocentrerad än vad vi gubbar var när vi var 20....generellt sett.
Fast ibland tycker jag att vi gubbar gärna "glömmer" bort att vi också varit unga och oförsiktiga. För visst har vi väl alla en liten "episod" i bagaget som inte är speciellt smickrande
Dock ändrar det inte sakfrågan.
Sen kan det ju faktiskt vara så enkelt som att när jag klagar så gör jag det för att jag helst vill slippa läsa RIP-trådar om unga människor med hela livet framför sej. För att inte tala om de som kanske oskyldigt hamnar i er väg.
Lyckas jag "bara" rädda 1 enda liv på det sättet är det värt vartenda mothugg här på forumet för all framtid
/Jocke