kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
nu har jag plöjt igenom hela tråden på lite drygt en timme och kan bara säga att fyyyyyyyyyyyyyy faaaaaaaaaaaaaan vad det är synd om dig vet inte ens om jag orkat leva vidare med såna skador, du är hur stark som helst som klarat att rehabilitera dig så pass mycket som du faktiskt har! en sån jävla comeback! önskar dig allt gott i livet framöver, du har definitivt förtjänat det efter all de här missödena! man läser om hur illa det gått för dig och allt som jävlas och så plötsligt får du både en och två urinvägsinfektioner också... satan i helvet alltså... och angående armen... om du själv tycker att det funkar som det är och om du vill slippa fortsatt krångel så ska du kanske tacka nej... men å andra sidan så kan det bli bättre också, och då kanske det är skönt i efterhand att tänka tillbaka och inse att man valde rätt och på grund av detta kan leva ett mer normalt liv... men det är ju en chansning... å andra sidan, om din sagolika änglavaktsliknande tur håller i sig kommer du väl kunna gå på både händer och fötter och öron snart kämpa på mannen, jag är djupt importerad av dina prestationer
Mja, det är verkligen ett klurigt val det där med armen. Hoppas på att jag kan få ett bra och ärligt tips av min läkare där. Väntar och väntar på svar, hoppas på att få veta nåt innan Jul!
Vilka sköna ord från dig, tack! Önskar dig allt gott också, och en mc-karriär utan den här biten!
Måste säga som alla andra grym iställning till livet..sitter själv här med en märgspik och några skruvar i smalbenet sen min olycka den 8 october "sissta åket för sesongen" ..ska börja min rehab tränning nu... är inte mkt för att gnälla så det ligger rätt mkt i att när man själv har det piss så finns det alltid dom som har det 10 gånger värre! så keep up the good work!!! så ska jag själv här lära mig att stöjda på ett smalben som vart i 3 delar..kommer garanterat forsätta läsa tråden!!
mvh//calle
Har märgspik i högerbenet.. Jag fick en del problem med knät pga detta. Nu kan jag böja vaa 20 grader från fullt vilket var en klar förbättring från bara 0-60 grader i början. Andra smällar på knät kan ha inverkat också iof.. Det känns nog läskigt för dig att börja stödja på benet kan jag tänka mig?? Hur är det med knäet? Tack för in post, kämpa på! VI hörs!
Last edited: