kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
Tjenare grabben! Läst igenom denna tråd och kan ju bara konstatera att ditt nr var inte draget.. För ca 10 år sen var en kompis och jag ute och gasade, han låg före mig och farten (min) var ca 110 km/h. På håll såg jag en stor frontlastare och slog av, polaren började köra om och då svänger fanskapet vänster framför honom. Han träffar precis där maskinen är ledad. Det var många tankar som rusade i skallen då. Ingen vacker syn men killen som körde maskinen var läkare och tillsammans fick vi liv i Jocke. Ingen mobil men hans gård låg precis brevid så jag ringde ambulans. Livshotande situation i ca 2 mån men sen började det bli bättre. Han kan fortfarande inte gå men upp ska han! Maken till vilja har jag aldrig sett så har han tagit sig tillbaka så kan du!
Usch.. Alltid skönt att höra om folk som kämpar dock. Tack för ditt inlägg oc hälsa din vän!
hoppas inte exteme speed festival sög allt för mycket grabben
ni ska se kurres ärr live....och folk tycker jag e ärrig...
kämpa på nu....och ta det för fan lugnt med RSV:n nu.....du har ju fått en instruktionsskiva om hur man kör som folk i trafiken av mig nu
kämpa på med rehab och allt så syns vi snart igen...
ha d fint mannen//TOBBE
Det vart spännande när jag glömde nycklarna till tjejens bil och vi kom på det på parkeringen iaf! =) Nejdå. Det var trevligt som skit. Kul o se dig också! Hörs snart!
edit: Maken till instruktionsvideo har jag sällan skådat =)
Last edited: