kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
Jag har lovat att posta en bild på innerfixet i min högra arm så här kommer den... Det var ju kontiga brott (På sida 5 i tråden finns bild på armen efter de första åtgärderna) som resulterade i denna tillslut framgångsrika, invecklade lösning. Turligt nog fick jag inte bara behålla armen utan har även fått tillbaka full funktion i fingrar. Det som är värre är rörligheten i handled och armbågsled. Armbågen är helt fast i 34 grader och supination- och pronationsförmåga (dvs vända upp handen och ta emot nånting) är i princip 0.
Häromsistens fick jag en ny operationstid för denna arm. Hoppfull att få tillbaka endel rörlighet även om det kanske inte är troligt. Besväras av skenor och skruvar så operationen känns därför ganska vettig. Har ju haft en stel armbåge ett och ett halvt år nu och det är inte speciellt svårt att leva med.. Hade hellre fått nervskador borttrollade och mina gamla sportben tillbaka
Bilden-->
Häromsistens fick jag en ny operationstid för denna arm. Hoppfull att få tillbaka endel rörlighet även om det kanske inte är troligt. Besväras av skenor och skruvar så operationen känns därför ganska vettig. Har ju haft en stel armbåge ett och ett halvt år nu och det är inte speciellt svårt att leva med.. Hade hellre fått nervskador borttrollade och mina gamla sportben tillbaka
Bilden-->
Bifogat
Last edited: