2391529 När jag blir så bra som jag kommer att bli beror mycket på mig själv pch hur jag tränar.. Jag hoppas på en tur med motorcykel till nästa sommar iaf.. (lite orimligt, men ändå)
Sitter ju med ganska mycket skrot i kroppen. Många av brotten är hyfsat stabila men inte pga att det bildats ben helt ännu utan att det hålls uppe av skenor invärtes. Högerbenet är väl det som läkt allra bäst bland benbrotten men med komplikationen att knät inte går att böja så bra än. Förmodligen på grund av märgspiken. Sen har jag ju lite nervskador som gör det extra trixigt också
. Bäckenet sitter ihop med titanstag och är så stabilt nu att jag får stödja på båda benen. Kan ta några stapplande steg men det gör så ont att man inte kan ha nån glädje av det än.. Armen beräknas ha läkt någorlunda om en månad och därefter ska man in i igen och rensa bort plattor och skruvar så att den förhoppningsvis går att böja sen. Största operationen som är kvar är att sy ihop urinröret. Man kan tro att man blir stark och immun mot all möjlig smärta och jobbiga operationer efter det jag genomlevt hittils, men faktum är att jag inte orkar med mer värk och skit just nu.. Tur att man inte har något val.. 21 år och kateter smäller ju inte lika högt som 20 år och sportbåge.