2 månader efter min vurpa

goodspeed

I've seen your daughter, man she's cute.
Gick med
23 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 -05
SWK skrev:
2429623 Kurre3: En fråga bara, i artikeln så stod det att din kompis stefan hade vurpat också... Hur gick det med honom då?

Lycka till med allt!!

Tyvärr... :gråta

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Usch va obehagligt!! Känns sådär att åka och köpa hoj idag,börja må illa rätt rejält. Glad att du är på bättringsvägen och håller alla fingrar & tår för att du ska bli helt återställd.Var stark och krya på dig! Mvh Frida

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Mycket bra skrivet om din skada, jag ryser när jag läser om det. Beundrar din inställning och kämpaglöd! Skönt också att du slapp skador på skalle och rygg!

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
SWK skrev:
2429623 Kurre3: En fråga bara, i artikeln så stod det att din kompis stefan hade vurpat också... Hur gick det med honom då?

Lycka till med allt!!

Tyvärr så omkom både Stefan och hans vän i Linghem :(

Jag satt bredvid Stefan innan ambulansen kom fram till banan. Det var en otäck kväll den 16 maj.

Det var en bra skriven artikel, fortsätt kämpa Kurre!!

kurre3

Det är visst nån som är tillbaka...=)
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
SWK skrev:

Lycka till med allt!!

Som andra skriver så gick det inte nåt bra varken för Martin eller Stefan...:(
No motorbike no cry...

Nätterna går trots allt åt till att drömma om att åka motorcykel, hur jag än känner på dagarna... Sjyst att ni håller tummarna gott folk!:tummenupp
Kanske håller ett par killar i himlen tummarna för att jag ska åka hoj igen också...

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
Det är jag HELT övertygad om Kurre.
man kan säga vad man vill om allt men att alla våra kompisar som tyvärr har vandrat vidare ser till att vi skall köra hoj igen. o det skall vi.

jag körde bil för första gången på 3 månader i fredags. ont som fan gjorde det
but i did it

kurre3

Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Kungen skrev:
2429944 Det är jag HELT övertygad om Kurre.
man kan säga vad man vill om allt men att alla våra kompisar som tyvärr har vandrat vidare ser till att vi skall köra hoj igen. o det skall vi.

but i did it

:tummenupp :tummenupp :tummenupp Kul att höra!

Zenit

Gick med
12 Oct 2004
Hoj
hojlös
Kungen skrev:
2429944 Det är jag HELT övertygad om Kurre.

but i did it

härligt att höra att du e på bättringsvägen :tummenupp hur långt kommen är du annars i rörlighet o sånt?

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
tjaaa du vad skll man säga..
jag knallar runder på kryckor några minuter innan man får sätta sig igen.

har bått en handikapp anpassad kontors stol som jag kan sitta vid datorn et sväng.
skall till IMC i malmö den 6 och eventuellt börja rehab.
ena benet är 4 cm längre än det andra.
rörligheten vet jag inte eftersom jag inte kan/får röra benet/höften så mkt än.
har dock dratt ner på morfin och depolan nu så det känns att livet är på väg tillbaka.

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Hoj
KTM 525 -06
kurre3 skrev:
2429921 Som andra skriver så gick det inte nåt bra varken för Martin eller Stefan...:(

Shit, lider med dig! Som sagt, kämpa hårt på rehab!
Det är när såna här saker händer man måste lära sig av andras misstag. Har ju precis tagit kortet och man blir tyvärr lite väl gasglad för sitt eget bäst emellanåt. Men nu har man fått sig en tankeställare.

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
kurre3 skrev:
2429921 Som andra skriver så gick det inte nåt bra varken för Martin eller Stefan...:(
No motorbike no cry...

Nätterna går trots allt åt till att drömma om att åka motorcykel, hur jag än känner på dagarna... Sjyst att ni håller tummarna gott folk!:tummenupp
Kanske håller ett par killar i himlen tummarna för att jag ska åka hoj igen också...

Det är klart att dom håller tummarna för dej! Är helt säker på att dom är och hälsar på här ibland också! Träffade tyvärr aldrig Martin och Stefan träffade jag bara när han hade krachat.

Var i Rimforsa i helgen och kollade lite extra i rondellen när jag åkte runt. Hörde att du var halvvägs upp på lyktstolpen i mitten av rondellen när du hoppade med hojen, det är ju svinhögt! Vilken otrolig tur du hade...

kurre3

Gick med
9 Mar 2005
Hoj
990 SMT
Uppdatering!!

Följande har hänt:

* gått upp för trappan i huset och sett mitt rum igen :) (med lite hjälp men ändå)

* har efter ratande av sjuksköterska från sjukupplysingen dragit ut katetern själv vid det (som jag hoppas) sista bytet av kateter :yoparty

* Har fått en kallelse till operation "sy ihop urinröret" och det är den 11 oktober

* Har vunnit VM 10 ggr med sverige, 5 ggr med tjeckien och 1 gång med lichtenstein i FIFA -06

Krisse

Medlem
Gick med
22 Jun 2005
Hoj
Sprint ST -08 . VFR 1000 -98 -såld
kurre3 skrev:
2450556 Följande har hänt:

* gått upp för trappan i huset och sett mitt rum igen :) (med lite hjälp men ändå)

* har efter ratande av sjuksköterska från sjukupplysingen dragit ut katetern själv vid det (som jag hoppas) sista bytet av kateter :yoparty

* Har fått en kallelse till operation "sy ihop urinröret" och det är den 11 oktober

* Har vunnit VM 10 ggr med sverige, 5 ggr med tjeckien och 1 gång med lichtenstein i FIFA -06

Härligt att det händer saker! Men lichtenstein? :D
Bra jobbat :tummenupp

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
Härligt att höra att det går framåt! Till nästa år får du komma med ut till Sviestad och kolla rr-träning om du orkar förståss! :tummenupp

syltburk

Skallig och arg!
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000
kurre3 skrev:
2450556

Respekt! Jag har efter mycket slit lyckas göra ett mål i FIFA -06, tror jag var Brasilien och spelade mot något norskt Division 2-lag. Matchen slutade 2-1 till dem. Jag la ner det spelet efter ett tag.:huvet

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Hoj
Fireblade 929
Du verkar ju klarat dig ganska bra trots att du gjorde ditt bästa för det motsatta. Skönt att höra att rehabträningen går framåt.
Men man kan ju köra hoj även om man klantat till det riktigt ordentlig, vilket kan vara en tröst. Utom för mamma dock. Hälsa Simon85 så kan han förklara vad jag pratar om. Jag brukar fira midsommar på Grönede.
Fortsätt träna ordentligt.
//Pelle

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM