goodspeed
I've seen your daughter, man she's cute.
SWK skrev:2429623Kurre3: En fråga bara, i artikeln så stod det att din kompis stefan hade vurpat också... Hur gick det med honom då?
Lycka till med allt!!
Tyvärr...
SWK skrev:2429623Kurre3: En fråga bara, i artikeln så stod det att din kompis stefan hade vurpat också... Hur gick det med honom då?
Lycka till med allt!!
Lycka till med allt!!
Lycka till med allt!!
Kungen skrev:2429944Det är jag HELT övertygad om Kurre.
man kan säga vad man vill om allt men att alla våra kompisar som tyvärr har vandrat vidare ser till att vi skall köra hoj igen. o det skall vi.
jag körde bil för första gången på 3 månader i fredags. ont som fan gjorde det
but i did it
Kungen skrev:2429944Det är jag HELT övertygad om Kurre.
man kan säga vad man vill om allt men att alla våra kompisar som tyvärr har vandrat vidare ser till att vi skall köra hoj igen. o det skall vi.
jag körde bil för första gången på 3 månader i fredags. ont som fan gjorde det
but i did it
kurre3 skrev:2429921Som andra skriver så gick det inte nåt bra varken för Martin eller Stefan...
kurre3 skrev:2429921Som andra skriver så gick det inte nåt bra varken för Martin eller Stefan...
No motorbike no cry...
Nätterna går trots allt åt till att drömma om att åka motorcykel, hur jag än känner på dagarna... Sjyst att ni håller tummarna gott folk!
Kanske håller ett par killar i himlen tummarna för att jag ska åka hoj igen också...
kurre3 skrev:2450556Följande har hänt:
* gått upp för trappan i huset och sett mitt rum igen (med lite hjälp men ändå)
* har efter ratande av sjuksköterska från sjukupplysingen dragit ut katetern själv vid det (som jag hoppas) sista bytet av kateter
* Har fått en kallelse till operation "sy ihop urinröret" och det är den 11 oktober
* Har vunnit VM 10 ggr med sverige, 5 ggr med tjeckien och 1 gång med lichtenstein i FIFA -06
kurre3 skrev:2450556
* Har vunnit VM 10 ggr med sverige, 5 ggr med tjeckien och 1 gång med lichtenstein i FIFA -06
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|