2428419 Hallå hallå (reggade mig bara för att skriva ett litet inlägg i denna tråden, så hej för första gången till allihopa).
Skulle mest vilja säga lycka till med rehabiliteringen. Man får definitivt en tankeställare när man läser sånt här. Själv körde man ju som man var odödlig när man först skaffade kort, och har sedan dess varit utomlands ett bra tag (läs: ingen tillgång till något att köra). Det var väl mest tur att man gjorde sig av med cykeln, annars hade man väl själv i bästa fall varit i samma sits, eller värre, vid det här laget. Om man nu ska köpa MC igen (vilket kommer ske så fort jag har råd, jag lovar!
, så kommer man nog garanterat att köra lugnare efter alla tråkiga trådar man tragglat sig igenom här på sporthoj.
Har motocross/halvgalen-skidåknings-bakgrund, så jag kan säga att jag är inte ovan för att bryta grejer och så, men jag avundas inte din situation.
Får väl citera min gamle far när jag kämpade om att komma först in i en kurva på crossen (och tada, jag lyckades inte
, och körde omkull och drog höften (som man inte har något skydd för i crossen) i en härlig sten. Man ligger och åmar sig lite, ser fullt med blod på händerna, sitt höftben (!) och har allmänt ont, när ens käre far konstaterar att det var värre på hans tid, och att det är bara sätta sig på cykeln och fortsätta. Sagt och gjort...
Ptja, då vet du det, kämpa på, så kommer du att komma upp på cykeln igen! Jag är säker på att jag inte är den enda som inte är reggad, men som ändå läser och önskar dig en snabb och relativt smärtfri rehabilitering.