kurre3
Det är visst nån som är tillbaka...=)
Mr_Mike skrev:2458893Fy F_N vilken kämpar glöd du har i dig... Super creds till dig för de...
Men måste bara säga att jag först nu såg tråden och efter att läst tråden förstår jag ju vilken resa du varit med om (hoppas man absolut slipper detta själv).
Måste varit tufft först Stefan vars hoj "R1:an Carpe Diem" Jag äger. vi snackade lite med varann via msn och sms om att vi skulle åka ban åkning ihop i sommar, Pratade med honom dagen innan han lämnade oss. Sen Sajk´s hisoria sen du själv... FY F_N vilket senario...
Inte många som skulle närma sig en hoj efter en sån händelse.. Inte jag iallfall. Körde ju knappt hoj på 3veckor efter Stefans olycka. Kändes myso på något sätt att försöka vara glad och vara ute och åka på en hoj som en kille som han vårdat så bra....
Ska bli kul att läsa om din vidare rehab i den här tråden. Önskar dig ALL lycka till med den fortsatta tränningen.
///MICKE
Ja, man ryggar tillbaka när man ser din visningsbild.. Tack för att du skriver!
Kungen skrev:2458896javisst kanske det året vi fyller 60. fast vi får göra det typ vart 5-10 år resten av livet.
beroende på hur mkt vi rör oss.
fan folkens sorry om ni får ta skit i dag.
this is not my day.
Imorgon kanske det är jag som hänger.. Dom hittar nog på nåt för våra skraltiga höfter snart di däringa läkarna Klaga på du, vet att det går åt ibland..
Last edited: