Alicia skrev:2629529Nu har vi bokat upp oss på alla dagar![]()
Är körningarna lika bra som förra året så kommer det här bli kanon!!!
Dags för hämnd på Ejes och den förbannade chikanen på Midlanda.
Syns runt om i landet nästa år![]()
Alicia skrev:2629529Nu har vi bokat upp oss på alla dagar![]()
Är körningarna lika bra som förra året så kommer det här bli kanon!!!
Dags för hämnd på Ejes och den förbannade chikanen på Midlanda.
Syns runt om i landet nästa år![]()
Palmas skrev:2629624Tänkte jag skulle vara med pa en par körningar. Vilken grupp kvalar man in i med cirkatider pa 1.06 runt Midlanda?Är det Medel eller Snabb?
Vill ju inte bli totalt rundningsmärke...![]()
Det later braMickeG skrev:2629633Du kan boka dig i snabb grupp utan problem. Efter två dagar där så kommer du att ha ett helt annat tempo...dvs vi ska lära dig allt utan att knocka dig....som Balou sa
Kanon, då tar du rygg på mig....även om jag är långsam (Gottis kör ju ifrån mig med sin moppe 50cc ,eftersom jag är gammal och grå)Palmas skrev:2629637Det later braHar väl lagt nagot hundratal varv där redan men det finns massor att slipa pa. Har inte riktigt kommit underfund med första högern efter start och mal samt inbromsningen efter langa rakan kan bli klart bättre. Har lagt in intresse för Maj och Juli, skall bara koordinera med frun imorgon...
![]()
P@trik skrev:2629542Gillar du inte ejes..
Jag är gammal och tjock sa jag kommer att ha fullt upp för att kunna hänga med.MickeG skrev:2629658Kanon, då tar du rygg på mig....även om jag är långsam (Gottis kör ju ifrån mig med sin moppe 50cc ,eftersom jag är gammal och grå)![]()
![]()
... Men alla gånger jag kört där så är det en vänster efter start & mål..hoppas jag inte har missat något!!!! Nog med s..snack banan är mycket svårare än många tror, och det gäller att träffa rätt i just de kurvor du beskriver. Vi ses snart
![]()
MickeG skrev:2629319Perfekto, men då får du inte jacka kolven och dreva...så då ses vi på åsen och sen tar ni omvägen förbi midlanda innan ni drar hem götet, och får då tre bandagar för nästan inga pengar alls.![]()
Härligt mannen, se nu till att komma till midlanda också...se det som en mini-semester, mc nästan hela veckanGottis skrev:2634484får se hur jag gör med midlanda men är iaf bokad på alla dagar på åsen
Klart du ska vara med på Mitt Sverige banan....Platserna på alla våra körningar börjar ta slut redan nu.schneberger skrev:2635026fan vilken miss. taskigt geografisinne har man iallfall... fick för mig att midlanda var typ 20 mil hemifrån.. men det var ju typ 80. får nog ta att strunta i midlanda bokningen och köra åsen istället bara
Tyvärr kommer alla att få leva med detta problem tills vi har får igång våran webbshop. Gör vi något åt scriptet nu så kan hela bokiningssystemet braka åt h......*Anders* skrev:2622867Oooo vad roligt det ska blijag har bokat in Midlanda i maj & Juli, Gelleråsen i Augusti = 6 dagar...
Det har smugit in ett fel i bekräftelsen till Midlanda 16-17/7, det står "2007-08-1617", kan du kanske fixa![]()
*Anders*
raceready37 skrev:2639356Kanon, är nu bokad på alla körningar. Ser fram emot att prova alla nya raceprodukter som ni har med er i år! Ny hoj, nu ska du få fetstryk mr saint! Hoppas du trimmat och slimmat annars är du rökt... Själv är jag fet och långsam men inte i år;![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |