Miljömatta och brandsläckare inhandlat!
Det hoppas jag verkligen nu när jag precis köpt enVart köpte du miljömatta? Duger Biltemas?
Klart du ska, fick ju inte se så mycket av varandra sist...inte på banan i alla fall
Vart köpte du miljömatta? Duger Biltemas?
Vart köpte du miljömatta? Duger Biltemas?
Det hoppas jag verkligen nu när jag precis köpt en
Gött!
Hugger in annan rookiefråga, hur har ni löst det med baklampa för wet race, finns det nån smidig lösning?
Gött!
Hugger in annan rookiefråga, hur har ni löst det med baklampa för wet race, finns det nån smidig lösning?
Nu har jag iofs inte kört något speedster rejs ännu. Men tänkte ta min baklykta från cykeln från Biltema o limma på den typ som den här killen gjort. Huvudsaken är om jag minns regler rätt att det är ett konstant rött sken ,alltså inget blinkande
Obs! Hitta bilden på nätet, vet inte vem det är eller om d e ok att lägga ut den, så säg till om någon tar illa upp så tar jag väck den.
View attachment 427847
De e min förra hoj, biltemalampa på Goprofäste, funkade fint ��
Jag tyckte väl att jag kände igen rumpan...
View attachment 427865
Nu har man till och med köpts sig en skåpbil, snart blir se svårt att dra sig ur .....
Sitter och jagar för fullt, har hitttat en reanult trafic som ligger rätt i pris/skick/utrustning, men är lite skeptiskt till franskt...men det där är en pegeut ser jag, får man fråga vad du gav och årsmodell/mil på den
Nice! Kommer att lägga lite mer, runt 30-45. Varken orkar eller har tid med renovering direkt, men 5000 besiktigad är inte dåligt.Jag hade en jävla tur med denna bil och det var därför jag slog till. Jag fick den för 5000 kr besiktad och klar är den. Dock är de så klart fix på den som exempelvis rost lagning bak i hjulhuset. Samt så skall kamremen bytas och en ordentlig service göras. Med tanke på priset jag fick för den så har jag inga problem med att lägga lite pengar på den. Årsmodell är en 98 och han har rullat 22.000 mil
Har en annan fråga, vad säger säkerhetsbesiktning om det är en liten buckla i fälgen?
Dvs det håller tätt, men fälgkanten har en liten utbuktning.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |