Köpa något billigt skitmodellplan och ta vingarna och limma dit på rejshojen!Nu är det tillochmed vingar på Moto3 cykel, Mahindra idag under deras test på Jerez .. Vem blir först i Speedster
View attachment 427929
Köpa något billigt skitmodellplan och ta vingarna och limma dit på rejshojen!Nu är det tillochmed vingar på Moto3 cykel, Mahindra idag under deras test på Jerez .. Vem blir först i Speedster
View attachment 427929
Tack, då vet jag!Ingenting.... Du kan ta det lugnt.
Fick en rejäl bula på min framfälg vid däckbyte... Hammradesatan med en slägga, å fick till det skapligt... men fortfarande en bula. Dock höll det tätt och jag fick vara extra noga med balanseringen.
Gick rakt igenom besiktningen...
Hmmm....kanske får knåpa dit nått sånt, det gäller ju att se snabb ut, eller?Nu är det tillochmed vingar på Moto3 cykel, Mahindra idag under deras test på Jerez .. Vem blir först i Speedster
View attachment 427929
Hmmm....kanske får knåpa dit nått sånt, det gäller ju att se snabb ut, eller?
Vad säger reglementet om utstickande kåpdetaljer?
Känns som att sista punkten dödar sådana initiativ...
Vad var nu typsnitt för startnummer? Eller gäller det så länge det är "tydligt" och i rätt storlek...
Det jag hitta i ämnet är detta. Sedan om det gäller generellt alla serier eller inte vettetusan..
3.3.9 Strömlinjeinklädnad För strömlinjeinklädnad gäller följande vid obelastat ekipage:
3.3.9.1 Ingen del av strömlinjeinklädnad får finnas mer än 400 mm framför framhjulets främsta
punkt.
3.3.9.2 Ingen del av strömlinjeinklädnad får finnas mer än 400 mm bakom bakdäckets bakre
punkt.
3.3.9.3 Strömlinjeinklädnad måste vara så utformad att den ej täcker förare eller passagerare
uppifrån eller från sidan, med undantag för underarmar och ben.
3.3.9.4 Strömlinjeinklädnad får inte uppvisa skarpa kanter. Fasningen ska ha min 3,5 mm radie.
3.3.9.5 Spoilers eller andra liknande anordningar får inte skjuta ut utanför strömlinjeinklädnad.
Kan onekligen bli riktigt intressant när de "vingbekläda Speedster cyklarna" dyker upp på besiktningen
Nu har jag tänkt igen!
Nu har jag tänkt igen!
Jag stannar i Speedster tills jag blir ombedd att lämna! Vi är ju ett sånt skönt j*vla gäng!
Jag börjar med Sviestadloppet och sedan blir det vad plånboken tillåter...
Kom fram till ett litet bekymmer. Startnummer på sidorna?
Alltså rsv4-rumpan är lika stor som på en pilfink..
Och sidokåpor har man då inte heller.
Men efter att ha tittat på bredroderföraren Fordons hoj finns det en lösning! Båten!
Jag hoppas det duger. Annars får jag väl nita fast sådana där plattor som hojar hade på 50talet på sidorna, likt hästarna på solvalla. ...
Speedster-hest
View attachment 427985
Racebuss inhandlat!
Kom fram till att det är roligare med en V8 att åka i en en gammal transit eller reanult trafic.
Gav 15 för den, med nyrenoverad växellåda. Inte farligt med rost heller.
Ska bli kul att piffa upp lite och mullra iväg till tävling med.
Lite dyrare i soppa, men billigare i skatt än de bilar jag tittat på tidigare, och om 3 år är den skattebefriad.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari