Har jag missat nåt eller varför är det ingen livesändning på förarna?
Det beror väl på hur du menar, men just nu är det ingen livesändning eftersom att det tog slut för några timmar sedan.
Annars så pratar de väl med en förare lite då och då under sändningen.
Det jag menar är att i hela sändningen fick man antingen se kommentatorerna tjöta, lite intervjuer eller gamla bilder på förare som körde. Jag ville se förarna inte kommentatorerna
Körde Stoner utan transponder idag?
Casey fucking Stoner. Kör 8 varv. Sätter en 5e bästa.
View attachment 435486
Casey fucking Stoner. Kör 8 varv. Sätter en 5e bästa.
View attachment 435486
Alltså, om nån är en testförare så borde de la vara ute på banan å testa. Inte göra korta sprints för att försöka slå bästa tider. Vad är det de testar, hojen eller Stoners fömåga att hänga med i toppen dvs hans stolthet?
förmodar att han har kört mer en bara några få varv/dag..
Aja
Alltså, om nån är en testförare så borde de la vara ute på banan å testa. Inte göra korta sprints för att försöka slå bästa tider. Vad är det de testar, hojen eller Stoners fömåga att hänga med i toppen dvs hans stolthet?
förmodar att han har kört mer en bara några få varv/dag..
Aja
De vet nog, men vet vi inte vad de har för syften? Stoner storhet som testförare kan man fundera kring, är det optimalt med en kille som kan "ride around the problems", beror väl på om han trots/tack vare det kan ge bra feedback . Onekligen har han ett värde på ett annat sätt (också) då vi bara pratar Stoner och Ducati.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Tänk om du bara hade varit där och kunnat tala om för Ducati att de inte vet vad de pysslar med
Men du ser la själv hur det ser ut, en testförare som tom står över någon dag att köra, om de sparar en dag till ett privat test eller så fine. Och när han väl går ut å kör så är det några fåtal varv, snacka om slösa bort testtillfället. Hur mycket test är det egentligen när de gör så, får han betalt per varv dvs ackord och Ducati måste snåla med hur mycket tid/varv de kan ge till Stoner? Känns som att Ducati har gett denna plats till Stoner som en slags PR jippo bara och inte för hjälpa hans team/märkes kollegor.
Spelar la ingen roll om de har sensorer å så, mer tid på sadeln blir ju mer data.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|