Med tanke på hur den här säsongen ställt förväntningar på huvudet om och om igen på racedagen så vågar jag inte direkt tillskriva en titel till Lorenzo förrän racet är genomfört. Självklara favoriter till seger har kommit 4:a flera gånger i år.
Push him wide and slow him down.
Ok, semantik men han var oerhört medveten om vad han gjorde och vad syftet var...
Det där är ju faktiskt enbart pinsamt att posta.
Nej, absolut inte semantik. Det är en förbannad skillnad på "Push him wide and slow him down" och trycka fanskapet av banan. Det måste du ju trots allt förstå oavsett vem du håller på.
Det stör mig som fan att det kommer en liten jävla snoris och gör allt för att avgöra ett VM han inte har haft något att göra med på hela året. Det som gör det extra tragiskt är att snorisen antagligen är den vassaste föraren på griden och har alla möjligheter i världen att etsa in sig i böckerna som en av de bästa genom tiderna på egna meriter.
Sen den jävla lipsillen JL, en helt lysande förare som sänker sig själv genom sitt ständiga pipande. Han är fan ta mig mer irriterande än urinvägsinfektion. Och hur dum i huvet är inte karl-jäveln? Han sitter på pressträffen och tycker att VR borde straffas hårdare, hans teamkamrat. Och detta EFTER att straffet delats ut redan. Det hade varit en sak om han ville påverka tävlingsledningen men beslutet var redan taget. Han skulle ha talat om att han vill vinna på egen körning, tråkigt att VR inte fick chansen att utmana, att han inte sett situationen och inte vill uttala sig innan mm. Korkad eller drömmde han om att suga på klubban när det var mediaträning i skolan?
Fan va bra!
Tack för det, man gör sitt bästa. Tuborg guld och ett par glas rött, naturligtvis Italienskt. Och nu är det F1...
svängde inte?
kolla med klara ögon va det ja
https://instagram.com/p/9QeOdaxrJC/
sparka? justdetsåattee
https://twitter.com/racinghumour/status/658214395105951744
?
du ser la, banan svänger å han gör ingen extra sväng så vad försöker du bevisa?
å det dära med kicken, knuffen e la mindre viktigt ändå, visst det verkar ha orsakat kraschen men rossi har redan skämt ut sig enligt mig genom att blocka någon på det sättet. så allt du skriver e bara ren å skär fanbabbel. tyvärr
Kanske skulle kolla på det IGEN, där slåss män mot män iaf!
Hamilton tryckte verkligen gnällspiken Rosberg av banan i första kurvan... Och inte ett jävla pip hör man över radion. Episkt.
MM har ökat i respekt hos mig iaf, rossi försöker med sina töntiga mind-games återigen och kommer med helt bisarra anklagelser i ett försök att få marc att köra hårt mot lorre och gynna sigsjälv, det får omvänd effekt och marc ser rakt igenom det och istället för att hjälpa patetiska rossi att ta titeln så gör han tvärt om. På banan säger marc att vill du anklaga mig för att hjälpa lorre ska du få se hur dte verkligen ser ut när jag hjälper lorre, helt rätt gjort! sånt jävla skit rossi sysslar med hör inte hemma i motoGP.
Marc såg igenom Rossis sociopatiska tendenser att försöka manipulera folk och respekt till han för det.
Fanbabbel? Säger du? Hahahaha
Ja.. Du, mm och Löfven ni passar bra ihop ni
Hamilton tryckte verkligen gnällspiken Rosberg av banan i första kurvan... Och inte ett jävla pip hör man över radion. Episkt.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|