Tack. Jag börjar bli ganska nöjd med den.
Tack. Jag börjar bli ganska nöjd med den.
Jag saknar min gamla bil varje dag. Men det funkade bara inte för oss. Världen var mot oss. Vill verkligen ha något ballt och stort igen.
Här är bilen uppdragen en bit. Slutstegen under förarstolen var dränkt. 1,6 meter djupt och jag gjorde rookie misstag och kolla inte. Kom runt en kulle och mötte då två bilar. Jag trodde de kom genom vattenhålet. Det gjorde dom inte. Hyffsat puls när framhjulen aldrig träffa botten som man trodde var 50 cm ner.
Bilens värsta fiender. Grannarna.
Ligger en fet offroadrulle på Pirate Bay. TAT 2009. Sök på "transylvania 2009" så kommer den upp. Lite Camel Trophy över det hela.
Det är nåt sånt där jag vill ha, sen när jag bor så att jag har ett garage i anslutning till kåken. Vill ha nåt att skruva lite på och det behöver inte vara extremt på nåt vis. Vill kunna köra ut i skogen, men jag behöver inte kunna forcera floder eller berg.
Och så får det inte kosta multum heller iom att det är en hobby och bilen inte kommer köras annat än för skojs skull.
Ligger en fet offroadrulle på Pirate Bay. TAT 2009. Sök på "transylvania 2009" så kommer den upp. Lite Camel Trophy över det hela.
Lite gamla bilar vi haft och kört med
Wow! Var brukar ni köra?
Jag vill komma och titta på. Behöver lära mig en del om sånt här av olika anledningar. (Kikar på en 4x4 modell större och behöver veta vad som kan pajja, vad som behöver förstärkas osv osv)
Jag vill också kolla, jobbade med Rover/Land Rover ett tag och fick vara med på några gegg-träffar.
Askul
Coolt! Vi får ha en geggträff! Jag bakar bullar!
Du Sportbike får fixa kaffe. Nu behöver vi bara ett surhål och några bilar
Vi kan låna Mattias kärra, den e fet
Jasså, vad är det fnåt då?
Vad har du för maskin i Samurajen?
Wow! Var brukar ni köra?
Jag vill komma och titta på. Behöver lära mig en del om sånt här av olika anledningar. (Kikar på en 4x4 modell större och behöver veta vad som kan pajja, vad som behöver förstärkas osv osv)
Jag är sugen på en Defender 90, men prislappen passerar 300 papp innan man ens har fått på hälften.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|