4x4-tråden

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Var fan tjöper man däck? :mad: BFG tar inte in MK2 i dimensionen 35X12.5R18. Cooper STT sitter det på varje kingcab bara för att det är lätt att få tag på så det vill jag inte ha.
Däckonline har inte den dimensionen alls verkar det som, fyrhjulsdrift.se har bara fjolldäck av tjeckiska skitmärken.

Vasskaja! :mad:

Här kan man köpa däck http://www.camskill.co.uk/

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ja de säger det på div forum men inte i rätt dimension. Och jag vill inte ha 10 år gamla general grabber utan sprojlans däck.

10 år gamla?:va

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jo den modellen grabber de har är en gammal typ. Har sånna på bilen nu. Lägger jag ner 20 lök på en uppsättning däck ska jag ha det bästa jag kan få. Inte gammalt mög.

Mjo. Men spelar det roll då om de är bra. Jag tjöpte nyss sådana i 31" och är ivf mycket nöjd.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Mjo. Men spelar det roll då om de är bra. Jag tjöpte nyss sådana i 31" och är ivf mycket nöjd.

De är fula och dåliga. Varför inte köpa de däck jag vill ha i stället? Men det är surt att leva i Sverige i bland. Inget finns och det lilla som mot förmodan dyker upp när man letar kostar pissmycket.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
De är fula och dåliga. Varför inte köpa de däck jag vill ha i stället? Men det är surt att leva i Sverige i bland. Inget finns och det lilla som mot förmodan dyker upp när man letar kostar pissmycket.

Det klart att du skall köpa det du vill ha om du nu hittar dem. Förut köpte jag däck från UK. Bra priser och mycket större utbud. Då fick man 4 däck för vad 3 kostade här hemma levererat hem till dörren. Kanske kan vara något?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Det klart att du skall köpa det du vill ha om du nu hittar dem. Förut köpte jag däck från UK. Bra priser och mycket större utbud. Då fick man 4 däck för vad 3 kostade här hemma levererat hem till dörren. Kanske kan vara något?

Har fått det tipset men hittar lik förbaskat inga däck. Vart ska man leta?

David

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2009
Hoj
Honda Hornet 900 -03, Yamaha xs650 -81, Ktm sxc 625 -04
Finns det inte på Rindab eller liknande?

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
Några olika

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jo den modellen grabber de har är en gammal typ. Har sånna på bilen nu. Lägger jag ner 20 lök på en uppsättning däck ska jag ha det bästa jag kan få. Inte gammalt mög.

Ah, du menar så... Fast köper du från camskill så kostar ju en hel uppsättning däck sisådär en 5-6 lök (så vitt jag kan se), istället för 20. Kanske kan vara något att ta med i beräkningarna?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Ah, du menar så... Fast köper du från camskill så kostar ju en hel uppsättning däck sisådär en 5-6 lök (så vitt jag kan se), istället för 20. Kanske kan vara något att ta med i beräkningarna?

Jo fast de har ju bara hankook och det vill jag inte ha. Då kunde jag lika gärna sladdat vidare på mina grabber.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Fård Bronco, e de bra shit?

Som en F150. Jag gillar inte IFS-axeln men det är jag det. Annars är det väl en helt ok bil om man hittar en fin. Det är ju mycket för pengarna jallafall. Man ska nog ha 5.8l-motorn jallafall. 5.0:an är lite fisig.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024