Ang VR o kvalet. VR kan ju alltid träna starter! Eller är det endast tillåtet efter kval/träningspass??
Man får inte stanna på banan under pågående pass, förare har fått straff för det tidigare.
Jag skulle gissa att det bästa VR kan göra är att kvala in på första plats, på så sätt kommer många se han som den symboliska vinnaren av mästerskapet samt så kommer han psyka JL så han kanske pressar för hårt under racet.
Rossi-fansen ser ju honom ALLTID som moralisk vinnare oavsett vad han gör.
Instämmer helt!Forza Vale!
Självklart kommer Rossi att köra kvalet och vara en av de snabbste.
Jag tror att Rossi kommer att bli världsmästare, tror att JL kan spricka under press.. Faaan vad spännande!
...sedan och säger att för honom så utdelade Rossi en spark! Lägg av och tala om det som händer nu! Oproffsigt!
Alltså CAS har beslutat att inte skuta upp Rossis straff tills efter utredningen, alltså får Rossi starta sist i Valencia, det är redan beslutat.
Dock har de inte tagit ett beslut i självaste utredningen om Rossi gjorde fel eller ej, det kommer ta längre tid. Alltså de kan komma att bestämma i efterhand att Rossi inte ska få något straff för händelsen eller att han ska få ett större straff (osäker på om de kan ge större straff), vilket är ju lite lustigt eftersom man inte direkt kan ta tillbaka ett mästerskap i efterhand.
Men hur skumt är inte det.
Utdela ett straff. Som sen ska redas ut om det SKA vara ett straff. Vad händer om dom kommer fram till att han INTE ska straffas.??
Kör dom om finalen då.?
Damn. Vad det här suger hela jävla skiten. Å så den där jävla "sparken" han tjatar om. Hur TROLIGT är det att man SPARKAS när man kör hoj. Det är väl för fan inte fotboll dom håller på med.
VISST. Jag VET Att Rossi inte körde fair. Enligt regelboken. Men inte fan sparkade han omkull MM. Det är ju bara helt jävla stört. Har dom ingen jävla film dom en gång för alla kan kolla upp vad som hände på riktigt.
//M
Forza Vale!
Självklart kommer Rossi att köra kvalet och vara en av de snabbste.
Jag tror att Rossi kommer att bli världsmästare, tror att JL kan spricka under press.. Faaan vad spännande!
Vem klarade INTE pressen förra racet av dom två titelkandidaterna... Vamos Jorge!!!
Efter några dagar i Barcelona så är man på plats i Valencia.
Bra väder och inga svenska kommentatorer att störa sig på
Jag har inte hört nått, men varför kvala om hans tid ändå inte gills??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|