2016, kör sbk istället efter denna avslutningen.....
Nu har jag hört detta från två håll.
Har vi samma källa eller ligger det något i det?
2016, kör sbk istället efter denna avslutningen.....
Intelligenta inlägg som detta får i alla fall mig att fundera på att överge detta forum för gott.
Neil Hodgson tyckte likadant och han borde väl vara tillräckligt kvalificerad att ha en "nykter" åsikt...
Lorre är absolut en värdig vinnare.
Ingen har hjälp honom till titlen, Rossis eget fel att han startade sist.
Det hade inte haft någon betydelse om han hade startat på 4-7 startruta då han inte hade samma racepace som 99,93, 23 . Ianonne är den som igentligen orsakat att rossi inte hade tillräckligt med poäng inför Sepang och sen det som hände där är Rossis eget fel.
Att Lorre kan vara lite otaktisk och gälla till press osv det får han själv lida för då han aldrig kommer få samma stjärnstatus som Vale.
Men han är jävligt grym Mc förare och var i år absolut det snabbast föraren av dem alla.
Rossi var superjämn men kunde varit lite mer agressiv under året så hade nog han varit Vm etta idag.
Tror Lorre vinner på söndag och FÖRTJÄNAR bucklan på egen hand.
James Ellison tyckte att MM lekte vakt..
Vad hjälper det att dra upp vad alla andra tycker?
Är det bara jag som reagerar på att alla andra förare ser ut som statister. Rossi startar sist och kör i mål som 4:a ca 7 sekunder för Pol Espargaro och nästan 10 sekunder före Smith.
Du försvarar Lorenzo som en mor försvarar ett barn och har alltid gjort. Tröttsamt och förutsägbart.
Nej, vi måste inte kramas. Jag menar bara att man kan försöka se saker objektivt, som jag har gjort sedan 2012 då min favorit lade av.
Men Iannone var ju minst i vägen,han "kastade" sig åt sidan innan Rossi kom ikappDu menar att Om Iannone kört på samma sätt som MM så hade Rossi vunnit vm? Ja kanske det. Dock kör Iannone alltid för att få så bra placering som möjligt och därför har han allas respekt.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|