Jaha..sorry...jag måste ha blandat ihop det..
Men har du eller kan du fixa bilder så vore det kanon!!!!
Ingen fara Jag ska leta upp biderna, de kommer snaart .
Ska se om jag får tag på Göran. Han har nog en hel del bilder
Lenita minns man, var det inte hon som bröt benet men åkte hoj ändå. Tror hon hade kryckorna bakpå bönpallen....Kom ihåg ett par tjejor som åkte pastell färjad Katana som kallades "katana brudarna" någon som mins dem....
Jag minns namnet i alla fall, Pricken är ett annat som kommer upp. En liten smal kille på en GS-1000. Arri, finnen med Katanan dyker upp på näthinnan också. Han var väl inte guds bästa barn precis, i något avseende...? Undrar hur han finansierade sina nya hojar. Efter en säsong så hängde väl det mesta ihop med "Kenny Roberts tejp" (silvertejp) och ståltråd.
Jag minns namnet i alla fall, Pricken är ett annat som kommer upp. En liten smal kille på en GS-1000. Arri, finnen med Katanan dyker upp på näthinnan också. Han var väl inte guds bästa barn precis, i något avseende...? Undrar hur han finansierade sina nya hojar. Efter en säsong så hängde väl det mesta ihop med "Kenny Roberts tejp" (silvertejp) och ståltråd.
Det är sorgligt att se hur denna ANRIKA samlingspunkt har tynant bort så pass att den inte märks att den knappt funnits.
Knuttar var har ni tagit vägen är det bara familjeunderhållningen på TV:n som hägrar nu för tiden?!?!?!?
Ut med er Nu, snart kan det vara för sent
Hej.
Det var ju många tjejer som åkte...
Det var Birka fast hon åkte en svart suzuki 750 tror jag det var.Hon var tillsammans med Nicke. Sen var det Fia som hade en rosa motivlackad katana, målad av Göran på Samuraj motor./ Annelie
Fia heter hon som jobbade på Samuraj motor och körde en rosa motivlackad katana..
Jag bodee ovanför Samuraj motor tillsammans med MAtte som körde den helvita pärlemorlackade suzukin, men vit sadel... /Annelie
[VIDEO-URL][/VIDEO-URL]
Kan det möjligen vara Annelie Aronsson ????? collt isåfall kul iallafall o bli omnämnd på denna sida i lite olika saker som hänt o saker som inte borde hänt ha ha. Ett tack till Sandy som visade mig detta, har läst en del och mycke om det som skrivs här e ju sany faktiskt......vilket minne folk har
Det är sorgligt att se hur denna ANRIKA samlingspunkt har tynant bort så pass att den inte märks att den knappt funnits.
Knuttar var har ni tagit vägen är det bara familjeunderhållningen på TV:n som hägrar nu för tiden?!?!?!?
Ut med er Nu, snart kan det vara för sent
Håller med dig, på den tiden hade ingen internet & mobiltelefon, då var alla tvungna att åka in Donken för att träffa folk! Det är tur att man har minnen kvar
var förbi Sveavägen ett par ggr o sommras, men stod där i 30min ensam utan några som helst hojar så jag åkte vidare. inte haft kortet så länge, men läst mycket här på SH om era tider på Sveavägen och det låter som det var riktigt kul där. Synd bara att det inte hänger så mycket folk där längre
Du har PM!!!
Lonny Blomberg hette han/heter han...grymt duktig på att åka bakhjul!!! Han var med i ett avsnitt av "Varuhuset" om jag inte minns fel(EN BAKHJULS SCEN!!)!!Nån som vet vart han tog vägen?
pm frågetecken
blinkar uppe till höger på sporthoj.com när du har nya meddelanden, bara att klicka där.
fråga från en veteran vad gör man idag ???????????
skulle va kul att träffa alla från 80 talet, Dom som hängde på sveavägen
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |