sportbike
Guest
Davo..cool, Hälsa han nästa gång ifrån Lasse Andersson med Laverdan /Rickman jag vet inte hur många växelådsdrev jag har cuttat å klyvt till han å Duckens Probikes....
Det ska jag....
Davo..cool, Hälsa han nästa gång ifrån Lasse Andersson med Laverdan /Rickman jag vet inte hur många växelådsdrev jag har cuttat å klyvt till han å Duckens Probikes....
fan va kul det va när 30-40 hojar dånade iväg till Vaxholm,alla skulle vinna på Boge,tanterna vid Ellboda kastade klädnypor på oss,snuten grät,å vi fyllde hela torget med hojar på tio sekunder.......
snart dax igen,va?
Måste kolla hur dethär funkar...
Nämen,ere du Roadracing-Rune ???
Ha,det e ju du !!!!
Jag har så många stories om din framfart,att folk skulle pissa på sig av skratt.
Börjar snart.....
(som när jag torpederade dig på Sviesta,till exempel.
G.
Jahaa... Nu blir man ju skraj Vem är du? Göran?
Vilken höjdare att hitta ett sånt här forum !!!! Jobbade på Lelles (Ynglingagatan) i ett par år och sen nere på Honda Mc-Center och sålde bakom disk. Vet inte om nån kommer ihåg mej, men oj va mycket namn som dyker upp i minnet... Anders Abrahamsson, Sandy, Lonny, Fursten, Göran, Junior, Micke Berg, Sju-femti på Autospotrs verkstad,Ander Jonsson, Lenita, Glufs-Glufs, Magnum/Proppmätt, Olle Palmqvist, Ducken, Davvo, hon som körde taxi och hade guldvinge, vår mek nere på Honda (det var han som också var finne och körde guldvinge).
Ska gräva o se om jag hittar bilder från Boge! Återkommer
KB-3:a ?
KB-1 ,
edit : Måste få till scanningen på alla gamla bilder från 70-80 talet.
Fler som kan fylla på med sina gamla hojar ?? Fanns ju hur mycket folk som helst som fotade. Bogesund var åxå ett hiskeligt tillhåll på 80 talet.
Mums ju,sån där hade en polare me jätteborr,runt 1160,eller nåt,värsta raketen
(edit:måste köpa en scanner,har garderoben full med fotoalbum)
TJÖP! Det finns jättebilliga scanner's. VI VILL SE BILDER!
I will !
Vad heter hundrasen,egentligen ?
Labra-mås ?
Vilken höjdare att hitta ett sånt här forum !!!! Jobbade på Lelles (Ynglingagatan) i ett par år och sen nere på Honda Mc-Center och sålde bakom disk. Vet inte om nån kommer ihåg mej, men oj va mycket namn som dyker upp i minnet... Anders Abrahamsson, Sandy, Lonny, Fursten, Göran, Junior, Micke Berg, Sju-femti på Autospotrs verkstad,Ander Jonsson, Lenita, Glufs-Glufs, Magnum/Proppmätt, Olle Palmqvist, Ducken, Davvo, hon som körde taxi och hade guldvinge, vår mek nere på Honda (det var han som också var finne och körde guldvinge).
Ska gräva o se om jag hittar bilder från Boge! Återkommer
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |