Kriss
Ny medlem
3,5 liter.
Tackar för svaret! Jag undrade nämligen för att igår tändes min bensin lampa när jag hade 5 liter kvar i tanken.
Ska det vara så?
//Kriss
3,5 liter.
Tackar för svaret! Jag undrade nämligen för att igår tändes min bensin lampa när jag hade 5 liter kvar i tanken.
Ska det vara så?
//Kriss
Hur vet du att det var 5 liter kvar? Eller tankade du upp och räknade ut kanske? Lampan kan ju ha tänts om du körde i några längre kurvor så att det indikerade att det var dåligt för att soppan låg på fel ställe just då.
Tjena har fixat hem nya skivor nu och undrar om någon vet hur hårt man ska dra åt bultarna till skivor och ok och däck ( moment)
tack för hjälpen
Hallå gangsters!
Ny på forumet, och testar att skriva. Testing testing 1 2 1 2.
Har en gul/silver 929a jag köpte förra hösten (tog kortet i somras). Extremt nöjd med hojen såhär långt. Maffig är bara förnamnet. Men originalblåset blir jag mobbad för, så jag fixade ett beggat micron slipon som befinner sig på posten för tillfället. Nåt jag bör tänka på innan jag drar dit de tre skruvarna? Måste hojen ventiljusteras, eller hur har ni gjort? Inte risk att man pajar nåt om man bara drar dit den och kör iväg?
Hallå gangsters!
Ny på forumet, och testar att skriva. Testing testing 1 2 1 2.
Har en gul/silver 929a jag köpte förra hösten (tog kortet i somras). Extremt nöjd med hojen såhär långt. Maffig är bara förnamnet. Men originalblåset blir jag mobbad för, så jag fixade ett beggat micron slipon som befinner sig på posten för tillfället. Nåt jag bör tänka på innan jag drar dit de tre skruvarna? Måste hojen ventiljusteras, eller hur har ni gjort? Inte risk att man pajar nåt om man bara drar dit den och kör iväg?
Tjena någon som vet vad som ska göras på 3000 mils servicen?
Tjena någon som vet vad som ska göras på 3000 mils servicen?
Bromsbelägg och broms, kopplings vätska kontroll. Vevhusventilation, men det är på alla service.
Så står det på Serviceschemat som jag har framför mig.
Mvh: Kriss
Bromsbelägg och broms, kopplings vätska kontroll. Vevhusventilation, men det är på alla service.
Sitter det hydraulisk koppling på vissa modeller?
Har jag nån ful-version månne? För jag har minsann ståltråd mellan handtag och koppling.
Hej! Vet någon varifrån man kan beställa 929-01 originala dekaler/klistermärken?
Tänkte kolla med Honda på måndag, men kanske ni hinner svara innan!?
Tacksam för svar!
//Kriss
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2