954-tråden

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Firefly skrev:
2110742 Kolla snarare vad folk har köpt hojarna för istället för vad säljarna vill ha. Får du sålt en 02'a för 90' så har du mer tur än alexander lucas...

Haha ja kanske det.
Men det är inte mitt problem om någon köper den för det begärda priset och som jag skrev så behöver jag ju inte sälja den heller. Kan lika gärna behålla den i ett par år.

ZX9R-98

Passande nick?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10R
Håller med dig. Det är jä-la gnäll om att folk sätter ut för höga priser på sina hojar. Det är väl upp till säljarna att sätta det pris man vill :confused:

Sen är det väl självklart så att man får fler intersserade med ett lägre pris men det kan ju vara som för dig att man kanske inte riktigt måste/vill sälja :tummenupp

mikee

living on the red line
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
honda cbr 954rr-02 och audi a4 96 chippad 1,8t me lull lull
The blade skrev:
2110580 Fan ska du sälja bågen?? :(

Det löste sig jävligt bra med hojen och den spruckna bakåpan. En ny e beställd, färdiglackad med dekaler och allt. :tummenupp
KANON FINT :yoparty

Gurra G

Hallå där...kött o blåbär
Gick med
18 Jan 2004
Hoj
690 Smc
The blade skrev:
2129030 Den ska du nog inte köpa. Har läst rätt mycket om den här på sh!!

O fan....magkänslan sa mig det...bra att du förtydligade det...vad har diskuterats om hojen..?
Mvh

Kenya

..
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
ZX12R
Gurra G skrev:
2129075 O fan....magkänslan sa mig det...bra att du förtydligade det...vad har diskuterats om hojen..?
Mvh

Va och kolladepå den... den är toksmälld. Idioten sa att han inte hade sett det. Styrkronan är paj och tyckte ramen såg skum ut. Behöver nog inte berätta mera :)
Fler har erfarenhet av denna båge kolla tidigare inlägg i denna tråd. Jag är inte den enda :hihi

Gurra G

Gick med
18 Jan 2004
Hoj
690 Smc
Ja då e den inte intressant längre, Tyckte han lät oseriös! Thanx för infon :tummenupp
Bara att leta vidare.

drovy

Ps. guess what
Gick med
30 Jan 2005
Hoj
Honda CBR600RR, Suzuki SV650-06, Yamaha R6-08
första turen med firebladen

hej hej! idag blev det äntligen årets första tur med 954:an :) så härligt, sååå härligt :) ,
tänkte bara skicka med en liten bild å visa hur fin min lilla pärla är :)

Bifogat

• D3.jpg
    D3.jpg
    131 KB · Visningar: 141
  • D5.jpg
    D5.jpg
    138.4 KB · Visningar: 133
  • D4.jpg
    D4.jpg
    127.4 KB · Visningar: 114

BYAKIN

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Honda XR650R Dallara
Tänkte höra om någon har skymtat en nybliven 954 ägare, röd/svart i Fagersta trakten?

Gurra G

Gick med
18 Jan 2004
Hoj
690 Smc

Wesst

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2006
Hoj
Hojlös
"Spegelnojja"

Hoppas de e ok att jag ställer en korkad fråga här? Är nybliven ägare till en blå 954 -03. Frågan: Varför ser jag mycke bättre i höger backspegel än i vänster? I den högra ser jag fordon som ligger bakom perfekt, och i den vänstra ser jag bara lite av min arm + lite av vägen. Inbillar jag mig bara eller är det nån skillnad på speglarna, kanske bara jag som märkt detta :confused:

(Jo självklart har jag vridit på dom i alla vinklar)

-dB

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
r6 -06
Wesst skrev:
2139903 Hoppas de e ok att jag ställer en korkad fråga här? Är nybliven ägare till en blå 954 -03. Frågan: Varför ser jag mycke bättre i höger backspegel än i vänster? I den högra ser jag fordon som ligger bakom perfekt, och i den vänstra ser jag bara lite av min arm + lite av vägen. Inbillar jag mig bara eller är det nån skillnad på speglarna, kanske bara jag som märkt detta :confused:

(Jo självklart har jag vridit på dom i alla vinklar)

har du provat att flytta armen fram o tillbaka?

Wesst

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2006
Hoj
Hojlös
-dB skrev:
2141828 har du provat att flytta armen fram o tillbaka?

Ja har tittat på det oxå, o dom sitter exakt likadant....men de kanske dom inte ska göra? Kan ju alltid testa att flytta den vänstra lite. Tackar! :)

Scapegoat

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2005
Hoj
R1 -01
Köpa CBR!

Precis sålt min gixxer och är grymt sugen på en CBR 954. Av dem som finns på blocket just nu vilken skulle ni rekommendera och hur ligger dem i pris mot dem som ni har köpt. Finns ju så få så det blir svårt att jämföra anser jag.

Dessutom undrar jag om ni har något annat ställe å handla hoj ifrån än blocket? Nåt att rekommendera? Som sagt inte många 954:eek:r på blocket, och kramperna i högerhandleden börjar bli stora...

Tacksam för er hjälp...

Brkn

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Nada
Scapegoat skrev:
2143094 Precis sålt min gixxer och är grymt sugen på en CBR 954. Av dem som finns på blocket just nu vilken skulle ni rekommendera och hur ligger dem i pris mot dem som ni har köpt. Finns ju så få så det blir svårt att jämföra anser jag.

Dessutom undrar jag om ni har något annat ställe å handla hoj ifrån än blocket? Nåt att rekommendera? Som sagt inte många 954:eek:r på blocket, och kramperna i högerhandleden börjar bli stora...

Tacksam för er hjälp...

Prova att dra lite olika sökningar på www.allaannonser.se Så får du alla annonser från dom stora online-annosörerna.

Annars ligger väl dessa hyffsat i pris:

http://www.blocket.se/vi/8123427.htm?ca=12_s
http://www.blocket.se/vi/7979905.htm?ca=12_s

Gurra G skrev:
2136175 Tyvärr den e såld... typiskt :huvet
Thanx ändå :)

Denna då?

http://www.blocket.se/vi/7529527.htm?ca=12_s

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...