LOTTAK
LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Men du ska väl köra A-final, pole...björn.e skrev:Jupp B-finalen går lördag kl 18 om planen håller
björn,e
Men du ska väl köra A-final, pole...björn.e skrev:Jupp B-finalen går lördag kl 18 om planen håller
björn,e
LOTTAK skrev:Men du ska väl köra A-final, pole...
Då bjuder jag på 1:a-platsölbjörn.e skrev:Jag har tänkt att vinna skiten ja
björn
LOTTAK skrev:Och förra året körde vi en klass mindre än normalt.
Vi (Hannes) har lyckats få till ett bra schema även til i år med lika mycket träning som tidigare.
oFFkeFF skrev:Ja, LMS har oftast lyckats hålla tids-scheman för att man arrar proffsigt.
Men jag vet också att man "försökt" få genom att köra 15-minuters kval, och att det lätt kan skita sig om något allvarligare händer under ett pass.
Ökar inte risken för oljespill med supermoto-förarna exempelvis?
Jag GILLAR att RR-SM och supermoto-sm går ihop, däremot inte att man knöker ihop det så gud-förbannat, eller att man prisdiffar det..
Blir det två kvalgrupper i r600 också? För då är det ju 10 klasser...
LOTTAK skrev:800:- i avgiftsskillnad är allt magstarkt.
R1Lillen skrev:det är riktigt illa om de får köra mer också.. fy fan.. kan man anmäla sig till racen ännu..
Kan inte svara för 2006, men fram tom 2005, så har dt inte varit några motorras som givit oljespill., men det kan ju alltid hända olyckor...oFFkeFF skrev:Ökar inte risken för oljespill med supermoto-förarna exempelvis?
megagossen skrev:Kan inte svara för 2006, men fram tom 2005, så har dt inte varit några motorras som givit oljespill., men det kan ju alltid hända olyckor...
Vill inte lägga mig i diskutionen i övrigt, då vi förare inte har varit inblandade.
MVH
Stefan Supermoto #37
addexxx skrev:dock att jag inte sett tidschemat över alla tävlingar men enligt vissa som håller lite koll så kommer supermotard snubbarna inte bara betala mindre utan också köra mer än någon rr klass
megagossen skrev:Kan inte svara för 2006, men fram tom 2005, så har dt inte varit några motorras som givit oljespill., men det kan ju alltid hända olyckor...
Vill inte lägga mig i diskutionen i övrigt, då vi förare inte har varit inblandade.
MVH
Stefan Supermoto #37
Supermoto är en sm-klass precis som NSB och 250R. SM-klasserna får inte alls stryka på foten för supportklassernaoFFkeFF skrev:2038339Helt sinnes, tack vare att man inte strukit fler klasser än std600, är det numer en klass mer än tidigare, där SM-klasser alltså återigen får stryka på fötterna för Supportklasser, till samma dyra pris som tidigare..
benfre skrev:2041564Jag blir jävla irriterad !!
Stämmer det att SM tar lika mycket bantid men betalat 800 kr mindre!? Ren å skär skandal i så fall! Spelar ingen roll om det är första året eller inte. Det är första året i RR för många RR-Rookies också!
Är det inte märkligt att anmälningsavgifterna inte påverkas av att vi förare i år betalar för transpondrarna!? Har arrangörerna en annan inflationsutveckling än resten av världen eller hur förklarar de detta!?
/Fredrik
björn.e skrev:2041637.... utan få ett svar från A-torp eller någon som är insatt iklubben hur dom tänkte när dom satte priserna.
björn
Strider skrev:2042010JAG KÖR INTE OCH SPAR MINA PENGAR TILL BÄTTRE TÄVLINGAR.
Strider skrev:2042010
JAG KÖR INTE OCH SPAR MINA PENGAR TILL BÄTTRE TÄVLINGAR.
Ge det en chans! Att bli förbannade på ARC för nåt som egentligen är Svemos fel är ju bara dumt!Strider skrev:2042140Fast det vore ju glädjande om de skulle lyckas genomföra en bra tävling i år istället.
Nr:18 skrev:2042145Ge det en chans! Att bli förbannade på ARC för nåt som egentligen är Svemos fel är ju bara dumt!
Arrangemanget har i år förutsättningar att bli det bästa nånsin. Kom dit och se!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|