Gottis
West Coast Xtremes
Peter Larsson på Svemo som jag pratade med tidigare idag tycket att vi förare fick skylla oss själva att vi hade så dyr avgift...men va jag vet så är det väl inte vi förares fel..då får man väl gå in på RR sektionen efter som dom inte verkar göra mer för att få in sponsorer som Supermoto har gjort som betalar Tävlings avgiften och TV avgiften .
sen säger jag det igen SM har bara ca 80 förare medan RR har över 600 förare iår så därför är avgiften mindre. FEL tycke jag iaf alla ska betala lika motorsport är dyrt vare sig det är RR,Rally och Supermoto...men det har vi ju redan Konstaterat..
och Swedie det är klart du inte klagar du kör ju dubbelt i år det blir ju billigare för dej.
men är det några som är Mjölkkor i RR så är det ju vi rookies så är det bara.
sen säger jag det igen SM har bara ca 80 förare medan RR har över 600 förare iår så därför är avgiften mindre. FEL tycke jag iaf alla ska betala lika motorsport är dyrt vare sig det är RR,Rally och Supermoto...men det har vi ju redan Konstaterat..
och Swedie det är klart du inte klagar du kör ju dubbelt i år det blir ju billigare för dej.
men är det några som är Mjölkkor i RR så är det ju vi rookies så är det bara.