Finns det någon rättvisa så får du två lotter
Ähh tror inte jag har ovanligt stor bekantskapskrets. Var ju mest att skicka ett mass sms utskick.
Finns det någon rättvisa så får du två lotter
Det är väl de som gör jobbet som ska ha lotten. Jonte ska ju bara glassa runt i depån och skryta inför de fega 600-förarna om alla hästarna i hans 1000-kubikare.
Vi har inte sett honom köra ännu. Tvåtakt du vet, kan sluta hur som helstVärst vad du kaxat till dig bara för att du ska köra ditt första (och ända) race sen högertrafikomläggningen.
Vi har akut funktionärsbrist till B-racet på Sviestad den 30/6 och 1/7. Just nu har vi inte mer än ca 9-10 funktionärer om dagen, det är alldeles för lite. Vi behöver ca 20-30 funktionärer till per dag för att ens kunna genomföra tävlingen.
Jag ber speciellt alla förare som ska köra att tänka efter en extra gång ifall ni inte har någon kompis eller mek med er som kan ställa upp som flaggvakt. Om alla förare fixar en person som står en halv dag så kommer vi ha funktionärer så att vi kan gödsla med dom.
Det är inget problem om man är nybörjare, ni får hjälp och behöver inte stå själv på postering, utan får med er en erfaren eller licensierad funktionär. Är boende ett problem så kan vi lösa det med. Mat får ni också, från frukost till kvällsmat på lördagen och frukost till eftermiddagsfika på söndagen.
Kan ni tänka er att ställa upp som funktionär på B-racet så anmäl er här:
http://lms07.mine.nu/funkis.php
eller PMa mig eller maila mig eller skicka röksignaler!
Mvh Alx
Funktionärsansvarig LMS-RR
Jag ska gå licenskursen dagarna innan, så jag kan stanna kvar tills lördagen å flagga lite.
Har flaggat en del på a-torp, men har ingen funkislicens.
När boendet ändå e uppe, var kan man bo under licenskursen? tältar man vid banan eller e d vandrarhem som gäller?
/Jocke
Jag har skickat pm med mitt tel nr.
Bara för att förtydliga, vi går inte ut slentrian mässigt och jagar funkisar på forum om det verkligen inte behövs, tyvärr så är tydligen intresset lågt, så alla berörda och alla andra också för den delen, brainstorma lite, kolla vilka som skulle kunna tänka sej att ställa upp i er vänkrets och samtidigt få uppleva en djävligt trevlig upplevelse i form av rå B licens racing
/Christer LMS RR Sektion
Arbetar stenhårt på detta och har 2 frågor:
Åldersgräns??
Vid flera funktionärer, var att sova??
/Fürstenhoff.
Jag har fixat två personer, førmodligen blire till på lørdag.
Kan vi ta allt då, eller vill ni ha kontakt med dom innan? Dom har alltså aldrig stått flaggvakt eller vart med på en motorbana førut.
Hur ligger det nu till med funktionärsbristen?
Jag + 1 är redan anmälda !
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |