Lysande!Det börjar se ut som att vi kan genomföra en tävling utan problem.
Lysande... B-tävling med B-funkisar...
Lysande... B-tävling med B-funkisar...
Ok om man råkar bli lite sen eller kan först från 10 o framåt, är man fortfarande aktuell som flaggvakt? Ska försöka men har lite jobbigt att hinna till 7:30, får ju starta ca 2 timmar innan så inte jättepoppis att gå upp kl 5 på morgonen o starta hojresan.
Tar bilen från Stockholm på lördag morgon (svinottan) så jag kan hämta upp i Nyköping. Är det någon mer från Stockholm (eller längs vägen Sthlm-Linköping) som vill åka med så är ni välkomna.Är det någon som har möjlighet att ta med en funktionär ner till Linköping på lördag morgon? Hon vill gärna åka med från Nyköping eller Oxelösund om någon åker därifrån eller åker förbi.
Tar bilen från Stockholm på lördag morgon (svinottan) så jag kan hämta upp i Nyköping. Är det någon mer från Stockholm (eller längs vägen Sthlm-Linköping) som vill åka med så är ni välkomna.
Tror inte Lime menade det så, han är ju funkis självasarkasm å funkisarna bekostnad är ju jävligt onödigt!
Tror inte Lime menade det så, han är ju funkis själva
Hej! har anmält mig som funktionär nu i helgen. behöver dock lite vägbeskrivning. kommer söder ifrån. närmare bestämt jönköping
tacksam för svar mvh J
Kolla kartan på bilden. Snabbaste och enklaste vägen från E4. När du sväng av mot sviestad från åtvidabergsvägen är det ca 500m sen ligger det på vänster sida. Är skyltat hela sista biten-
Utveckla gärna...
Samling 7:30 utanför Café racer på lördag. Don't be late
Ja, jag kan utveckla lite ...
Till slut vill jag bara tillägga att det behövs ett gäng till ERFARNA funktionärer nere på EM-racet på Gälleråsen i slutet av juni. Alx, har inte sett ditt namn på listorna... Kontakta Lena, det finns plats för dig också.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|