Akut funktionärsbrist till B-racet!

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
......
Det var riktigt skoj att se er rejsa! Tycker dock det var på tok för lite show för publik och funktionärer. Fram för mer bakhjulsåka och burnouter a'la MotoGP-style :D
Mer än en slapp vinkning kan ni väl bjuda på :tungan

Trodde aldrig nån skulle ta upp det, TACK, bara du får det där clearat med tävlingsledningen med så lovar jag att bjuda på mer show i fortsättningen!!:D :yoparty

Vill också passa på att här tacka alla funkisar som hjälpt till och gjort en stor insats under helgen. Ni ska veta att ert arbete uppskattas av oss som kör!

//Petter

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Yamha R1-08
Jag lovar att bättra mig på det:tummenupp
Vassego! :)

Det var riktigt skoj att se er rejsa! Tycker dock det var på tok för lite show för publik och funktionärer. Fram för mer bakhjulsåka och burnouter a'la MotoGP-style :D
Mer än en slapp vinkning kan ni väl bjuda på :tungan

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Man fick ju se en DEL bakhjulsåka på postering 6 där jag stog (Första efter torparn)

Coolast var helt klart Fürsten som uppenbarligen tror att UUUUUIIIIIIILLLLIIIII på hela rakan vinner rejs. MER SÅNT!

Fräckast var någon av 1000 förarna som stog hängandes över tanken och försökte FÅ NER hojen från wheelie.

Skönast var någon av 125 juniorerna som rykte besatt i styret och åstakom en 5 meters med vilt skrikande motor. Uppskattat att han försökte!

Som tur var så var det bara 1 hoj att ta hand om för mig. Just en 125 som hade problem (Läs obefintlig) frambroms och smackade i backen HÅRT 70 meter ut på rakan.

Värsta var helt klart killen som gick av i snabb vänstern innan torparn. INTE kul.

TACK ALLA FÖRARE för era tack efter avslutat race. Det är uppskattat!

Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Vill bara tacka för en kanon helg. Bra information från sekretariatet om förseningar och nya tider. Tummen upp verkligen. Sånt är guld värt.
En jätte stor applåd till alla funkisar som står ute och sliter för oss förare. Jag led med er under lördagen. Sen måste jag passa på och säga att det är jätte kul när ni kommer fram och snackar när ni har tid. Mer sånt =) Man träffar ju aldrig er under bra omständigheter annars, så kika in i tälten när som helst.

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Hoj
ingen
Vilken postering stod du på? Tyckte det wheelades rätt bra förbi postering tre och även en del på rakan. :)

hahaha ja jag och pelle på postering 3 gick inte därifrån missnöjda direkt.. det wheelades varenda varv!

Trodde aldrig nån skulle ta upp det, TACK, bara du får det där clearat med tävlingsledningen med så lovar jag att bjuda på mer show i fortsättningen!!:D :yoparty

Vill också passa på att här tacka alla funkisar som hjälpt till och gjort en stor insats under helgen. Ni ska veta att ert arbete uppskattas av oss som kör!

//Petter

grattis till segern!! du såg mer och mer ohotade ut efter varje varv! riktigt snygg kört!:tummenupp

Last edited:

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Det är bara att stämma in i kören och säga: TACK!

Ett kanon jobb av er. Alla funkisar är alltid välkommna till VSBRacings tält för depåns godaste kaffe.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Ni flesta har sagt det... Skit kul att höra från både förare o LMS att ens eget o alla mina kollegors funktionärsjobb är uppskattat. :tummenupp
Jag kan säga att jag hade roligare den här helgen än på SM.

Lördagen va riktigt blöt men va f-n ... jag får ju titta på den roligaste sporten i världen! :shrules

Vi ses nästa gång!!!

/The Gatekeeper (Yttre grind) :D

Ja, som åskådare/coach/drömmare så får jag väl berömma dig för ett utmärkt arbete med grinden. Bra öppnat! :tummenupp

Edit: Stängningarna gick säkert inte heller av för hackor, naturligtvis.

christer

SDK Socio # 3535
Gick med
26 May 2003
Hoj
Ducati 748 SPS
Det kan inte upprepas för många gånger...Tack till alla som ställde upp som funtionärer, ni är guld värda :klappar :klappar :klappar

Christer - ordförande LMS RR Sektion

astrosmurf_79

Blå Racersmurf
Gick med
19 May 2006
Hoj
Blå kawa ZR 7S
B-race

Jag var o kikade på mitt första rr-race någonsin o det lär jag göra fler ggr var riktigt kul. Att man sen hade anmält sig som funkis o fick va med o fixa vid starten båda dagarna gjorde inte saken sämre såg ju hyffsat mycket av banan o racet därifrån + lördagen som det regnade så in i :huvet så fick man gå in i depån o stå lite under taket o då hörde jag denna klockrena kommentar från ngn till en förare " nu ska du köra som du snott hojen det är ju bara en ahhaha-hoj och du kan ju inte göra mer än att krascha " o då var det vattenpölar på banan, men den klarade sig den dagen men dagen efter så var den bredvid en container i delar skall tilläggas. Annat som man minns är en liten incident vid start för 125:eek:rna en liten tjej som inte kom iväg tillräckligt fort blev på-åkt av en cykel i bakomvarande startled efter att man fått upp cykel + föraren från bakomvarande ledet och den påkörda kommit iväg i racet så var det dags att leda bort den ledsna föraren o hennes cykel. När man kommit ner till däcken o precis klättrat över kommer en kommentar som visar på stor medkänsla "det skulle ju inte vara ngn där (lite besviket konstaterande), men hoppas det går bra för henne för hon är ju så liten" undrar hur många som skulle vara så ödmjuka i samma cituation o inte spotta tjära o spruta eter över den som stog i vägen o gjorde så att racet tog slut så fort. Så tänker helt klart ställa upp som funkis ngn mer gång för det var kul att se så många snabba cyklar. :yoparty

Last edited:

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Jag vill också passa på att tacka LMS och alla funktionärer för en otroligt välordnad helg!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024