Blir nog bra.
0-5 :d
Skulle inte förvåna mig! Då kommer du få läsa i aftonblasket att: TOKIG DJURGÅRDARE TOG SIG IN I DJURGÅRDENS BÅS OCH BITCHSLAPPADE UPP HELA LAGET...
Såna saker har man väl fått läsa sedan i vintras? Fick inte hela laget gömma sig i omklädningsrummet?
http://www.svt.se/2.19851/1.2744761/dif-fans_konfronterade_spelarnaNja så farligt har det inte varit, det var nåt tillfälle när det var lite tråkig stämning men jag kommer inte ihåg det var SÅ jävligt att laget behövt gömma sig i omklädningsrummet. Däremot så riktades det hot mot Kyle Klubertanz, så illa att dom var tvungna att ha en säkerhetsvakt utanför hans dörr. Dessutom så är jag för lat för att faktiskt ta mig in i båset, så jag får nog nöja mig med att skrika åt dom att skärpa sig.
Inte ett "proudest moment"...
Inte ett "proudest moment"...
På fredag kan man iaf luta sig tillbaka i soffan för då visas LIF - DIF på TV10 vilket ger oss betalTV-lösa en chans att se matchen.
Alltid något! Med lite tur så är Gabriel Landeskog med då också!
Neh, men det har ju hänt
Fi fan, nästan lite nervöst inför ikväll, tur man ska iväg o spela lite innebandy samtidigt som matchen går så man slipper sitta o lyssna.
Tror inte att han kan hjälpa er på fredag!
Ser ut som det kan behövas mer förstärkningar efter att ni fick stryk av bönderna i Karlskoga.Troligen inte, men det vore ju mumma!
Pinsamt DIF! FÖR HELVETE DIF SKÄRP ER! Folk betalar pengar för att se den här skiten!!!! Jag skulle kunna skriva spaltmetrar men det känns onödigt...
De spelar bra, men de andra spelar bättre
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |