Allsvenska hockeytråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Skulle inte förvåna mig!:huvet Då kommer du få läsa i aftonblasket att: TOKIG DJURGÅRDARE TOG SIG IN I DJURGÅRDENS BÅS OCH BITCHSLAPPADE UPP HELA LAGET...:fakta

Såna saker har man väl fått läsa sedan i vintras? Fick inte hela laget gömma sig i omklädningsrummet? :D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Såna saker har man väl fått läsa sedan i vintras? Fick inte hela laget gömma sig i omklädningsrummet? :D

Nja så farligt har det inte varit, det var nåt tillfälle när det var lite tråkig stämning men jag kommer inte ihåg det var SÅ jävligt att laget behövt gömma sig i omklädningsrummet. Däremot så riktades det hot mot Kyle Klubertanz, så illa att dom var tvungna att ha en säkerhetsvakt utanför hans dörr.:( Dessutom så är jag för lat för att faktiskt ta mig in i båset, så jag får nog nöja mig med att skrika åt dom att skärpa sig.:fakta

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nja så farligt har det inte varit, det var nåt tillfälle när det var lite tråkig stämning men jag kommer inte ihåg det var SÅ jävligt att laget behövt gömma sig i omklädningsrummet. Däremot så riktades det hot mot Kyle Klubertanz, så illa att dom var tvungna att ha en säkerhetsvakt utanför hans dörr.:( Dessutom så är jag för lat för att faktiskt ta mig in i båset, så jag får nog nöja mig med att skrika åt dom att skärpa sig.:fakta
http://www.svt.se/2.19851/1.2744761/dif-fans_konfronterade_spelarna

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
F
:D Neh, men det har ju hänt :p

Fi fan, nästan lite nervöst inför ikväll, tur man ska iväg o spela lite innebandy samtidigt som matchen går så man slipper sitta o lyssna.

Du har helt rätt! Jag hade förträngt det, men som jag sa, inget man är stolt över!:fakta

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Det är alltid fint att vara BIKare, dagar som denna är det bara extra fint.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Pinsamt DIF! FÖR HELVETE DIF SKÄRP ER! Folk betalar pengar för att se den här skiten!!!! Jag skulle kunna skriva spaltmetrar men det känns onödigt...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år