Harmon Rabb
Gudomlig sporthojare
Det är för mig obegripligt hur någon människa kan betala för att se fo-poll av så katastrofalt låg klass.
I synnerhet när man kan se fotboll av hög internationell klass på TV4 Sport gratis (minus tv-licensen).
Det är för mig obegripligt hur någon människa kan betala för att se fo-poll av så katastrofalt låg klass.
frågan är....vilken tränare kommer att få på käften först i så fall
I synnerhet när man kan se fotboll av hög internationell klass på TV4 Sport gratis (minus tv-licensen).
Ger Stahre Maanoja chansen en enda gång till den här säsongen ska jag fanimej personligen se till att han avgår! Maken till slips i kassen får man leta efter!
Trelleborg-Gais(0-0) på ett snålblåsigt Vångavallen i oktober ger väl inte direkt vällustkänslor. Mikroprocessorn i målkameran dör av ren uttråkning.
MEN...älskar man sitt lag så gör man. Finns mycket mer runt fotboll än bara skönspel. Svårt att förstå kanske för en oinvigd. Ungefär som man känner för trav kan jag tänka. Dvs ingenting. Förutom att man blir förbannad på alla speltorskar och små elaka dvärgar ála Stig H.
Men se gaismatchen från den positiva sidan istället. Ni gjorde ert första mål!
Älska ett fo-pollslag? Okej...
Ger Stahre Maanoja chansen en enda gång till den här säsongen ska jag fanimej personligen se till att han avgår! Maken till slips i kassen får man leta efter!
I allt djävulstug och skitresultat kan jag inte göra annat än att mysa, å det grövsta, över ajks resultat.
Med ny Lagrellmatta och allt.
Vill inte provocera men tycker inte du det är lite underligt beteende för en vuxen man? Lite creepy nästan...Är man Djurgårdare så håller man på sitt lag i vått och torrt. Man går på så många matcher man kan. Oavsett vilken nivå allsvenskan håller eller i vilken division de spelar i.
Nu senast när vi stod och frös på Sthlms Stadion och såg DIF vinna med 3-0 mot trelleborg... var allt annat än rättvist, mensom bozozuko(stavning?) sa ovan... Svårt att förklara för en som inte lever med sitt lag året runt....
Ikväll är det första finalmatchen mot hiv71 i hockey, lika stolt står jag på läktaren där som i allsvenskan. DIF - För evigt, alltid oavsett!
Vill inte provocera men tycker inte du det är lite underligt beteende för en vuxen man? Lite creepy nästan...
Passion för en person är psykovarning för en annan.Hört talas om passion? Allt jag gör, gör jag med passion. Åker hoj, älskar, håller på DIF, mitt jobb, dricker öl, röker cigarr osv...
Vet inte hur du lever, men thats the way i am... Inte minsta creepy i min värld...
I allt djävulstug och skitresultat kan jag inte göra annat än att mysa, å det grövsta, över ajks resultat.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|