Allsvenskantråden 2010!

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
I synnerhet när man kan se fotboll av hög internationell klass på TV4 Sport gratis (minus tv-licensen).

Det är för mig obegripligt hur någon människa kan betala för att se fo-poll av så katastrofalt låg klass.

Trelleborg-Gais(0-0) på ett snålblåsigt Vångavallen i oktober ger väl inte direkt vällustkänslor. Mikroprocessorn i målkameran dör av ren uttråkning.

MEN...älskar man sitt lag så gör man. Finns mycket mer runt fotboll än bara skönspel. Svårt att förstå kanske för en oinvigd. Ungefär som man känner för trav kan jag tänka. Dvs ingenting. Förutom att man blir förbannad på alla speltorskar och små elaka dvärgar ála Stig H.

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Ger Stahre Maanoja chansen en enda gång till den här säsongen ska jag fanimej personligen se till att han avgår! Maken till slips i kassen får man leta efter!

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Ger Stahre Maanoja chansen en enda gång till den här säsongen ska jag fanimej personligen se till att han avgår! Maken till slips i kassen får man leta efter!

Men se gaismatchen från den positiva sidan istället. Ni gjorde ert första mål! :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Trelleborg-Gais(0-0) på ett snålblåsigt Vångavallen i oktober ger väl inte direkt vällustkänslor. Mikroprocessorn i målkameran dör av ren uttråkning.

MEN...älskar man sitt lag så gör man. Finns mycket mer runt fotboll än bara skönspel. Svårt att förstå kanske för en oinvigd. Ungefär som man känner för trav kan jag tänka. Dvs ingenting. Förutom att man blir förbannad på alla speltorskar och små elaka dvärgar ála Stig H.
:fakta

Men se gaismatchen från den positiva sidan istället. Ni gjorde ert första mål! :tummenupp

:hihi

Last edited:

pinocchio

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
1998 Suzuki Gsxr 750

0-1, förlust mot gnällbältets stolthet !
Nu är BP bäst i stan men ni ligger fortfarande före Skansen. Fast det säger väl inte så mycket egentligen.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
I allt djävulstug och skitresultat kan jag inte göra annat än att mysa, å det grövsta, över ajks resultat.

Med ny Lagrellmatta och allt. :rofl

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Är man Djurgårdare så håller man på sitt lag i vått och torrt. Man går på så många matcher man kan. Oavsett vilken nivå allsvenskan håller eller i vilken division de spelar i.
Nu senast när vi stod och frös på Sthlms Stadion och såg DIF vinna med 3-0 mot trelleborg... var allt annat än rättvist, mensom bozozuko(stavning?) sa ovan... Svårt att förklara för en som inte lever med sitt lag året runt....

Ikväll är det första finalmatchen mot hiv71 i hockey, lika stolt står jag på läktaren där som i allsvenskan. DIF - För evigt, alltid oavsett!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:mad:

Där var den säsongen körd. Är det såhär det känns att vara gajsare (ständig förlorare) förstår jag varför man tar till flaskan. :gråta

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Är man Djurgårdare så håller man på sitt lag i vått och torrt. Man går på så många matcher man kan. Oavsett vilken nivå allsvenskan håller eller i vilken division de spelar i.
Nu senast när vi stod och frös på Sthlms Stadion och såg DIF vinna med 3-0 mot trelleborg... var allt annat än rättvist, mensom bozozuko(stavning?) sa ovan... Svårt att förklara för en som inte lever med sitt lag året runt....

Ikväll är det första finalmatchen mot hiv71 i hockey, lika stolt står jag på läktaren där som i allsvenskan. DIF - För evigt, alltid oavsett!
Vill inte provocera men tycker inte du det är lite underligt beteende för en vuxen man? Lite creepy nästan...

Stuff

GRATTIS AIK TILL TRIPPELN!
Gick med
22 Jul 2005
Hoj
En tråkig men praktisk
Göteborgs och jyrgårdens kräftgång är två ljuspunkter i eländet. Bajens inledning i superettan inte heller att förglömma.

Tomas Lofterud

Avdankad murvel
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Triumph Sprint 900 -98, Honda Transalp -99, Yamaha FZ1 -07, Triumph Bonneville -65, Yamaha XT660R 2007
Vill inte provocera men tycker inte du det är lite underligt beteende för en vuxen man? Lite creepy nästan...

Hört talas om passion? Allt jag gör, gör jag med passion. Åker hoj, älskar, håller på DIF, mitt jobb, dricker öl, röker cigarr osv...:yoparty

Vet inte hur du lever, men thats the way i am... Inte minsta creepy i min värld...:D

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Hört talas om passion? Allt jag gör, gör jag med passion. Åker hoj, älskar, håller på DIF, mitt jobb, dricker öl, röker cigarr osv...:yoparty

Vet inte hur du lever, men thats the way i am... Inte minsta creepy i min värld...:D
Passion för en person är psykovarning för en annan. :)
Säger inte att det är fel - bara underligt. :D

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Eftersom ingen har nämnt vilken allsvenska det gäller tar jag förgivet att det inte gör något att jag skriver om RIDSPORTALLSVENSKAN som jag ska rida iår igen, är laddad till tusen!! Vi åkte ut i semifinal förra året, iår ska vi till final, så är det bara!!:D:yoparty

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka