Äntligen! Fick leveransdatum idag! Den kommer om en dryg vecka!!!
22/5.
Äntligen! Fick leveransdatum idag! Den kommer om en dryg vecka!!!
22/5.
Ditt pris
875 kr/mån 10 498 kr/år helförsäkrad =) Det har sina fördelar o ha fyllt 40 o bo på landet hehe =)
Fy fan vad jag kan tänka mig att du är som ett barn inför Julafton nu...
Ditt pris
875 kr/mån 10 498 kr/år helförsäkrad =) Det har sina fördelar o ha fyllt 40 o bo på landet hehe =)
...fick prova polarns' nya (feta) retta för ett tag sedan, och den är med på listan över potentiella köp till nästa år.
Dock...upplevde jag den lite brysk precis där man rullar på gas i böj (blev bättre i snällare effektlägen), som att man fick 10% direkt, och sedan mattades det av och man fick vrida lite mer för att hitta drivet igen.
Inte riktigt det linjära, elmotorbeteendet jag gillar med radfyrorna då kanske.
Jag antar att det är något miljötrams som ställer till det, någon här som noterat samma, och gjort något åt det?
/J
Jag antar att det är något miljötrams som ställer till det, någon här som noterat samma, och gjort något åt det?
Kollade upp vad jag skulle få pröjsa i försäkring på den, billigaste blev trygg hansa, 3500kr i mån helförsäkring, avställningsbar, jag är över 40. Billigt faktiskt , annars hade jag köpt en idag
Har LF på min nuvarande hoj, dom ville ha runt 6000kr mån om jag inte missminner mig för rettan.På sporthojar så är det utan tvekan Länsförsäkringar som alltid varit billigast för mig (senaste åren när jag kollat). 3500kr/månad låter ju helt sjukt för en man över 40 år..
Å där lär dom stå om dom inte börjar med inbyten tror jag.yamaha center i haninge har 2 st r1 en blå och röd som står
grymtTestade R1 -15 på motorcykelns Dag förra helgen, inne på YamahaCenter i Helsingborg.
pga kroppsskada kan jag ej köra som jag vill längre.. så tog en lugn tur på 5-6km bara med den & bara den turen räckte för att förstå att det är ett monster i rätta händer. testa ligga i 6:an vid 4k & dra fullt & efter 2sek bara drog den iväg på ett sätt som egentligen inte borde gå vid så låga varv. men men nu e det ju jag som annars kör 100hästaars 20år gammal 600:a
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|