Nyteknik
Bannad
Tillvaron blir onekligen en tuff utmaning med liknande beslut att brottas med.RoLLER skrev:Det har aldrig varit så svårt att köpa TV som idag. Det är en hel hög med beslut som måste fattas.
Tillvaron blir onekligen en tuff utmaning med liknande beslut att brottas med.RoLLER skrev:Det har aldrig varit så svårt att köpa TV som idag. Det är en hel hög med beslut som måste fattas.
Jag tror så länge du inte har en annan TV bredvid dig av nästan vilket märke som helst så lär du tycka kanske att den är OK.Hämtade hem en andersson 47"lcd som ja spanat en tid på nu. och om 2timmar dyker polaren upp med ps3an Så nu ska den testas så ja får se om de lönade sig och vara sniken i tv vimlet
PZ70 fick faktiskt rätt bra i test hos "HDTVtest"
This is why the Panasonic TH42PZ70BBuy this for £1049.99 at Dixons
Use code 'PR50' to get £50 off plasma television represents exceptional value-for- money: it excels in the irreplaceable elements of blacks, shadow detail, motion handling, fine detail presentation, screen uniformity and viewing angle. Sending a progressive signal from a decent player device to the plasma should make the glaring absence of film mode deinterlacing a non-issue; and most users would probably never notice the inaccurate green and mild 1080p/24 judder in normal viewing outside of a side-by-side comparison anyway.
"Trådlösa högtalare" har ändå kablar i sig, stömkablar behövs till högtalarna
Sådär ja... nu har man digitalTV me... de blev ju iaf rätt mkt bättre bild än de analoga..
Beställde även ett ps3 precis =)..
De känns för övrigt som att jag har kört in min TV tillräckligt nu så ja ska försöka ta tag i dedär me o ställa in tvn ordentligt...men ja tycker de ser kanon ut på vilket läge som helst, man har ju en bra tv ..
Lutar mot att det kanske blir en sån beställning ikväll,, ska förbi Mediamarkt och kika på den IRL först bara.
Har man inte råd med Pioneer så är det ett bra budget alternativ
Tjööööp!
Hittade ingen Piooner som föll i smaken.. Har du tips på någon modell.. ??
Men det är inte en Full HD, hittade bara en full HD tv på Pioneers hemsida.. och den var på 50 " och det blir för stort tyvärr.
Annars kan jag hålla med om att Pioneer har schysst design.
Jo dom har klart snyggaste skärmarna!
Läs det här testet, det är ganska intressant.
Ser man skillnad med 480p och HD eller mellan HD och Full HD?
Jag fick kör också digitalt sen i förrgår, det blev en klar förbättring. Skönt att kunna beställa hem lite Pay Per View osv dessutom. Har du en HD box förexten?
PS3 Också... ja då har du en Blu straule och är du fullkittad!
Har man inte råd med Pioneer så är det ett bra budget alternativ
Tjööööp!
"Trådlösa högtalare" har ändå kablar i sig, stömkablar behövs till högtalarna
Måste få fråga vad du ska ha Full HD till först och främstMen det är inte en Full HD, hittade bara en full HD tv på Pioneers hemsida.. och den var på 50 " och det blir för stort tyvärr.
Annars kan jag hålla med om att Pioneer har schysst design.
Måste få fråga vad du ska ha Full HD till först och främst
Uffe
Ingen här som har koll på tillverkarkoden för fjärr te samsung dcb-b270z digitaltv dekodern?..
Går det inte att hitta på supporten ?
http://www.samsung.com/se/support/index.asp
Vad är det för skillnad mellan 1080i och 1080p?
Vad tycker ni om den här?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=160878
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin