Jag tillhör skolan som hävdar att skillnaden är noll.
Ingen har hittills i digitala sfären lyckats bevisa för mig i praktiken att man har nytta av en kabel som kostar en skjorta per meter.
Så nu har man beställt en projje, det blev en "Optoma HD20" mitt lilla dilemma nu är att jag vet inte hur stor duk jag behöver vill ju inte råka köpa för litet och inte för stor heller.
Avståndet mella projje och vägg kommer bli ca 3.5 m.
http://www.projectorcentral.com/Optoma-HD20-projection-calculator.htm
Du kan ha en duk mellan 88 och 105 tum om avståndet är 3,5 meter.
Dilemma dig inte mer än nödvändigt.
kollade den sidan också men jag blev inte riktigt klok på den
Varför?
Det står ju svart på vitt hur, när, var, varför och därför.
Brilljant.
Har nu en 32" Panasonic hd-ready som inte duger längre. Det märkte jag då vi släpade en polares 40" full HD till mig för att testa skillnaden då man spelade upp blu-ray filmer.
Någon som kan tipsa om en 37" LCD med full HD o annat lull lull som anses bra att ha?
Ska använda den mest till att spela PS3 och se på blu-ray, så vill ha så bra bildkvalité som möjligt. Ja, utan att det känns för dyrt. Tipsa på så får jag känna på priserna om det kan vara värt.
Någon som kan tipsa om en 37"
Vad tror pöbeln om Samsung UE46b7050 led/lcd tvn?
har hört/läst på dib forum att det ska finnas vissa bekymmer med nya LED burkarna men har inte läst ngt konkret om detta...ngn som kan upplysa mig om vilka problem som finns på LED burkarna ?
Vilka Decibel står recivern på när det börjas "höras"Hej
Sitter och håller på med en kompis ljudsystem och när jag kopplar med en optisk kabel från TVn till recievern (en tråkig sak med inbyggd DVD) så måste jag höja väldigt mkt för att det ens ska höras nått, och kvaliteten är dålig med. Är detta någon iställning på TVn eller är det för att recievern inte är den bästa?
Hej
Sitter och håller på med en kompis ljudsystem och när jag kopplar med en optisk kabel från TVn till recievern (en tråkig sak med inbyggd DVD) så måste jag höja väldigt mkt för att det ens ska höras nått, och kvaliteten är dålig med. Är detta någon iställning på TVn eller är det för att recievern inte är den bästa?
Klistrat från ett annat forum.
Då dessa apparater normalt är tunna och ljuset skall spridas från kanterna och täcka hela baksidan så ställer det mycket höga krav på skärmens jämnhet för att inte sk. ”Clouding”* skall uppstå. Clouding förvärras dessutom inte helt sällan av en TV:s värmeutveckling och då dessa är tunna är det svårt att få till riktigt god värmeavledning
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|