Kawa-Arnold
Ny medlem
Hehe...på min tid körde jag på sk8-board hjul av hårdaste modell med alukärna !
Ligger nog i någon låda fortfarande
Se bra ut Lasse, keep it up !
Hehe...på min tid körde jag på sk8-board hjul av hårdaste modell med alukärna !
Den där andra hojen med skotermotor verkade inte så värst rapp tyckte jag. Svårt att avgöra från den skakiga videon, och föraren kanske inte vred fullt iofs.
Jag förväntar mig mer hysteri från din sida .
Surt, men det är bara o gilla läget. Ingenjörer o konstruktörer skriks det väl efter överallt , så du klarar dig nog fint ska du se
Den där andra hojen med skotermotor verkade inte så värst rapp tyckte jag. Svårt att avgöra från den skakiga videon, och föraren kanske inte vred fullt iofs.
Jag förväntar mig mer hysteri från din sida .
Du får allt att se så jäkla enkelt ut
Keep it up !
Blir trött bara av att läsa...Har bara inte haft tid... Husabergen... ...renoverad... ersätts av en Garrett GT2871R... ombyggt grenrör, intercoolern byggs om, oljekylet byggs om... gaffeln renoveras... quickshifter... renoverat hus...
Måste ju koppla av med något efter jag jobbat hela dagen och servat ungarna hela kvällen...
Finns ju en risk att jag böjer ihop några ramar och slänger ihop några växellådor framöver så andra också kan bygga Inte riktigt i det utförandet som mina prototyper utan lite mer utvecklade. Särskilt i växellådan. Har fått en del förfrågningar. Dock mest utomlands.
Allt finns i datorn klart att skicka till en rörlaser, rörbock och fräs. Jiggen står ju bara och står nu. Så kanske det ploppar upp något framöver när min hoj är testad, utvärderad och förbättrad
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|