Ambulansförare på olagligt race i Gävle...

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
peter the great skrev:
smygfilma alla som har med anmälan att göra å lägg dom på nästa film... då är dom lika delaktiga som ambulanisarna :fakta
hoppas det löser sig ambulans :hej

Lysande idé!
Jag kan ställa upp och köra upp jämsides med Landstingsdirren när han kommer ut från jobbet så kan vi filma och klippa ihop så det ser ut som han är med på ett race! Även ambulanschefen Peter Bergh kan ju få vara med på nästa film.

Last edited:

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Ebbe skrev:
Blir så trött på sånt här. Hälften av det som skrivit i tidningarna är ju helt jävla osant från början! Och vart nånstans finns bevisen för att dom har varit på streetrejs?!?? INTE NÅNSTANS ALLS!! Aldrig i helvete att dom får sparken pga av det här, på sin höjd en varning. Och skulle dom få sparken så lär dom kunna överklaga å vinna hur lätt som helst. För det finns inga BEVIS att dom varit på streetrejs! Det har inte ens körts nå riktiga streetrejs i den här stan (gävle) sen -00 för fan! Ja, bortsett från GO då... Hatar dessa överpräktiga byråkrater som inte har nå bättre för sig.

håller med dig till 100%...har inte sjukvården sakt att dom har lite med folk....då kan dom ju inte sparka någon för sånt här....det är ju löjligt :p

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Vad är det här för jävla skit då? Det är väl bara bra om det råkar stå en ambulans vid ett sånt här evenemang?

GAAH! Jävla media. Har de inte gjort bort sig tillräckligt med den första NK-mannen? :mad:

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
BMW R90s skrev:
Är det någon här på forumet som har läst en artikel i en tidning
som helt korrekt återger vad som har hänt, där ni själva
vet hur det ligger till?

TV-guiden? :D

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Nu är jag helt galen, förband, kokar ja de går nog inte beskriva vad jag är. Hur fan kan dom vrida till de så j-ligt media, tur att inte jag fasnat på bild/film när de har varigt räjs. eller synd kanske för då j-lar ska dom få höra dom j-la mupparna :mad: :finger :mad: :finger Hoppas dom är ute å läser den här tråden.... :finger

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Size: 107 mb • Link: Mirror1 - Mirror2 • Downloads: 32717 • Date: 22/9 2002

Datumet filmen lades ut! 2 veckor sen? Jo tjenare...!

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Det är ju märkligt att tidningen skriver att ambulanssjukvårdarna tackas i filmen för jag kan bara se att man tackar ett mini-moto företag, gavle trendfikerz och burning bastard.

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Smart att klippa in det i filmen! :tummenupp
Verkligen IQ7 :hej Ingen kunde ju ana konsekvenserna,,,

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Tackar för stödet.. :tummenupp
Just nu är det bara att vänta o se, men det tråkigaste är ju att många som läser tidningen och ser på nyheterna tror ju på vad som skrivs där... mer underligt är ju åxå att ingen av tidningarna har hört av sig till mig för att höra min version.

Vad jag hörde i dag... så hade den här händelsen varit på första sidan på 15 tidningar runt om i länen häromkring..

Om dom ens vore NÄRA sanningen så hade det ju varit kul... :confused:

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
ambulans skrev:
Tackar för stödet.. :tummenupp
Just nu är det bara att vänta o se, men det tråkigaste är ju att många som läser tidningen och ser på nyheterna tror ju på vad som skrivs där... mer underligt är ju åxå att ingen av tidningarna har hört av sig till mig för att höra min version.

Vad jag hörde i dag... så hade den här händelsen varit på första sidan på 15 tidningar runt om i länen häromkring..

Om dom ens vore NÄRA sanningen så hade det ju varit kul... :confused:

Kikade på filmen nu...
Är det nåt jag har missat eller? Ni står stilla på en parkering,
blinkar med ljusen och ler? Ehm... :confused: :confused:
Jajja, det känns som att du sitter rätt säker i stolen där iaf! :tummenupp

All publicitet är god publicitet sägs det... synd du inte var ett varumärke bara :notme :slicka

D@nne

Tetra-drinker
Gick med
24 May 2003
Hoj
R1 -02
stå på dig

det ordnar sig ska du se i värsta fall kan du ju alltid få jobb hos mig och klippa min gräsmatta "ca 12m 2 bra betalt kan jag lova :öl

Mr. President

Luspank
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
En 86:a GSX-r 750, en ProStreet Gsx-r1100 Turbo, en ProStreet Hayabusa och har blivit med Honda oxå
Detta är ju helt sjukt. Jag fattar inte hur dom kan få det till att ni har gjort nåt olagligt. Isåfall ska väl bilprovningen också dras in i denna härva, för viss åkning på filmen förekommer ju bevisligen på deras mark och ingen därifrån försökte ju ens att stoppa vansinnet (som media skulle kallat det). Stå på dej Anders, hoppas det går bra.

Last edited:

Wibbe

Tidsoptimist!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 1100 '91 från början..., S.P.S.B. 1200 turbo '89-'95, FYM 107, GSX-R 1100 '91 orginal, visstja en Sachs Compact oxo!
Detta är helt otroligt!...SUCK!!!! Stå på dig Anders!!!!

...visst blev det nån soppa med brandmännen som var på Tierp flyget för ett par år sedan oxo, råkade vara med på en bild i tidningen och så var drevet igång igen...

KalleKulspruta

Ung och Gammal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki SV 650s -05 | Ombyggd Orion 21-a -08 (ca 50% honda)
trode först det menade att de ställt upp i själva racet.

Men altså läkare/sjukvårdare har som skyldigthet att hjälpa skadade, inga undantag. Ok att ingen var skadad än, men risken ökar ju på sådanahär events. Oerhört larvigt av "ambulansledningen" att utreda detta och att ambulansförarna riskerar sina jobb!

Mad Mike

Yxa
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
TL 1000R
FY FAN!!!!!!! :mad:

Arbetarbladet??? vad är det för jvla sosse tidning??
Sverige måste ju snart gnugga ögonen och komma in i matchen istället för att låta media bestämma vad man ska tro ,tycka och rösta på.
Jag instämmer med den som sa att vi åker till Gävle och filmar landstings sossen. VI kan ju klippa det så det ser ut som han äter knark, tar på sej Ghost Rider hjälmen och åker i 400 utanför ett dagis.

Lycka till Ambulans.

Wimanski

Råttárd for life!
Gick med
7 Jun 2003
Hoj
Råttárd
Iceman1975 skrev:
Inte blev det så mycket kritik när man på tv fick se Polisens piké buss tom Racea! Eller?

Skillnaden med den raceande pike bussen var ju att det var på ett lagligt Blackrace. De har ju inte kört med den i något olagligt race. Sedan så körde de ju med den för skojs skull.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år