Ambulansförare på olagligt race i Gävle...

UnderDOG

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2003
Ort
I ett hus.
Hoj
Ingen, none, Kein.
Håller tummarna på tisdag!

Ambulanser och duktig ambulanspersonal kan det aldrig finnas för många av! :)

//Anders.
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Håller med UnderDOG. Om du nu är så duktig när du håller på å räjsar med ambulans :D

Nä då hoppas de går bra för dej å de kommer de garanterat å göra. Dom har nog insätt misstaget nu.

Lycka till
 

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Ingen för tillfället
Ja så va man hemkommen igen. Ärendet är nedlagt och allt återgår till det normala igen :tummenupp
Man har med landstingets IT avdnings hjälp sett att när vi blev filmade INTE va medans det var ett pågående race eller nåt annat. Utan att det har klippts in i filmen i efterhand.

Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs. Det kan jag faktist hålla med om.

Ja vill ju passa på att tacka för allt stöd härifrån , namnlista mm...
Det värmde måste jag säga... tack :bow
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
KANONERS... Nu ska vi spränga Gävle-Dala eller va dom regionala nyheterna nu heter... dom är dumma i huvet!
 

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
Ingen för tillfället
Rigge skrev:
KANONERS... Nu ska vi spränga Gävle-Dala eller va dom regionala nyheterna nu heter... dom är dumma i huvet!

de kommer att komma en dementi i tidningarna , så håll utkik... :tummenupp
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
ambulans skrev:
de kommer att komma en dementi i tidningarna , så håll utkik... :tummenupp

Bra de! Men tidningarna skrev väl bara va nötterna på TV sa? Dom uppgav ju dom som källa. Tokbörn utanför TV studion blir det :cool:
 

Pellert

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Peking
Hoj
...jupp...en röd.
Det blir väl tyvärr som vanligt en liten rad längst ner i tidningen på en sida som folk normalt inte läser...

Men jäkligt skönt att det ordnade sig dock!

EDIT: Stavfel...
 

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gothenburg
Hoj
ZX-12R SÅLD
ambulans skrev:

Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs.


:D :D Gött att allt fixade sig,,, vet ni vart "anklagelserna" kom ifrån?? Att dom körde ett rep på tv å i tidningarna vet jag men vart kom tipset till dom ifrån?? ngn aning jaja skitesamma ,, huvudsaken att gävle får behålla sin SNABBASTE ambulanskille heheheh :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ambulans skrev:
Ja så va man hemkommen igen. Ärendet är nedlagt och allt återgår till det normala igen :tummenupp
Man har med landstingets IT avdnings hjälp sett att när vi blev filmade INTE va medans det var ett pågående race eller nåt annat. Utan att det har klippts in i filmen i efterhand.

Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs. Det kan jag faktist hålla med om.

Ja vill ju passa på att tacka för allt stöd härifrån , namnlista mm...
Det värmde måste jag säga... tack :bow
Skönt att läsa, jag hoppas att dessa "reportrar" får sig en tankeställare, om inte annat så kan ni klippa in dom i kommande rulle, fixa ett par snubbar som moonar och klipp in reportrarnas ansikten, posta sedan filmen till deras tidning och njut.
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
toca1 skrev:
:D :D Gött att allt fixade sig,,, vet ni vart "anklagelserna" kom ifrån?? Att dom körde ett rep på tv å i tidningarna vet jag men vart kom tipset till dom ifrån?? ngn aning jaja skitesamma ,, huvudsaken att gävle får behålla sin SNABBASTE ambulanskille heheheh :tummenupp

Vette fan om inte Gordon va snabbare på sin trimmade 1100R :slicka

Fast nu är ju båda hojlösa så...
 

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Skutskär
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
ambulans skrev:
Ja så va man hemkommen igen. Ärendet är nedlagt och allt återgår till det normala igen :tummenupp
Man har med landstingets IT avdnings hjälp sett att när vi blev filmade INTE va medans det var ett pågående race eller nåt annat. Utan att det har klippts in i filmen i efterhand.

Däremot så hade dom lite kommentarer ang lämpligheten att gå med på att visa blåljus osv när det inte behövs. Det kan jag faktist hålla med om.

Ja vill ju passa på att tacka för allt stöd härifrån , namnlista mm...
Det värmde måste jag säga... tack :bow
Skönt å höra att de gick bra ambulans.
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Grattis!
Skönt att höra att det gick vägen, rätt segt att sitta i nån skitutredning för sådana saker,

/Felix
 

triple

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Daytona -02 & KTM_200EXC -03
Det var tur att det gick bra, mycket illa annars!

Dock jävligt synd att det inte blir lika stora rubriker om att det var fel från början. 99% av Svenssonarna tror fortfarande att en ambulans var med i svartrace
 

Mr. President

Luspank
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Älvkarleö Bruk (Gävle)
Hoj
En 86:a GSX-r 750, en ProStreet Gsx-r1100 Turbo, en ProStreet Hayabusa och har blivit med Honda oxå
Det var ju för väl att det ordnade sig. Vad planerar du för hämnd på den klåpare som lämnade det "anonyma" tipset?
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top