Jag måste säga att jag småler emellanåt när man killgissar till höger och vänster och har åsikter om elhojar när jag misstänker att 98% inte ens har kört någon. 10% kanske har provsuttit någon på en mässa vid något tillfälle. 99,99% av er äger ingen elhoj.
Det är nån form av taggarna utåt, "hjälp, det är något nytt, usch fy f-n, nu måste vi leta upp alla negativa fakta vi kan hitta på nätet om något som jag inte ens har provat". Det är faktist ganska roligt hur psykologin fungerar.
Man pratar prestanda, vikter, man killgissar för man sett någon 60kg racerförare som inte orkar lyfta hojen efter en vurpa
. Kan ni inte åka och provköra en elhoj istället, känna, klämma, lyfta lite? Ni kommer inte att få utslag på hela kroppen, möjligtvis ståpäls och habegär, men det kanske är detta ni är oroliga för?
Ska ni gissa hur mycket min Zero FX väger mot uppgivet? Ja jag äger en elektrisk motorcykel så jag har ett hum om vad badrumsvågen visade när jag provade. Kom igen nu! 131kg säger specen på hemsidan, killgissa lite nu, 150? 160? Observera att det är fulltankad vikt som gäller, bara så vi på det klara med det
.