Jag blev ledsen i ögat när jag insåg att det updaterade OS:et inte är kompatibelt med min iPhone.![]()
Rätta mig om jag har fel, har inte testat det själv, men man ska kunna dela iPhonens 3G-koppling med en dator via blåtand, iaf enligt de menyval som finns. Eller?WiFit var i en villa, så det hade väl inget med mobilabb att göra? Dom andra som skulle använda sina datorer hade inte kablarna med sig. Game over.
Jag tror han avser att iOS 4.3 inte kommer att kunna laddas ner till iPhone 3G. Blir till att bita i det sura äpplet (!) för min del och vänta på att iPhone 5 släpps till sommarenBerätta mer. Allt funkar väl till alla?
Rätta mig om jag har fel, har inte testat det själv, men man ska kunna dela iPhonens 3G-koppling med en dator via blåtand, iaf enligt de menyval som finns. Eller?
Jag tror han avser att iOS 4.3 inte kommer att kunna laddas ner till iPhone 3G. Blir till att bita i det sura äpplet (!) för min del och vänta på att iPhone 5 släpps till sommaren
(Men jag kan ju jailbrejka så länge)
Ja, det verkar ju så. Bra att iPhone får det snart, speciellt för de som har problem att få till sitt eget WiFi hemmaWiFi är ju enklare än enklast.
Ja, det verkar ju så. Bra att iPhone får det snart, speciellt för de som har problem att få till sitt eget WiFi hemma![]()
Ja, det verkar ju så. Bra att iPhone får det snart, speciellt för de som har problem att få till sitt eget WiFi hemma![]()
Jag tror han avser att iOS 4.3 inte kommer att kunna laddas ner till iPhone 3G. Blir till att bita i det sura äpplet (!) för min del och vänta på att iPhone 5 släpps till sommaren
(Men jag kan ju jailbrejka så länge)
Eller så kan man planera sitt användande och köpa produkter som hanterar de behov man harJa, eller när man sitter i bilen, eller när man sitter i fjällstugan, eller när man...
Det beror ju på att hårdvaran är för gammal, precis som för 3G när nya uppdateringen kommer.Nix, jag syftar på min gamla 2G som inte kunde upgraderas med den senaste faceliften.
Nä men dubbla abonnemang...Eller så kan man planera sitt användande och köpa produkter som hanterar de behov man har
Själv sitter jag i biltvätten nu och surfar på mina underbara padda via 3G. Behöver inte ha någon kompis med mig för att komma ut på nätet
Det beror ju på att hårdvaran är för gammal, precis som för 3G när nya uppdateringen kommer.
Och jag som tänkte köpt mig en MacBook Air imorgon...
Btw, ska man det, eller kommer det ut någon nyare version snart???
Tvillingkort duger väl?Nä men dubbla abonnemang...![]()
Tvillingkort duger väl?
Ingen aning.Är det gratis?
Tvillingkort duger väl?
Det beror ju på att hårdvaran är för gammal, precis som för 3G när nya uppdateringen kommer.
MBA har precis uppdaterats så det lär inte komma någon ny på ett tag.
Eller så kan man planera sitt användande och köpa produkter som hanterar de behov man har
Själv sitter jag i biltvätten nu och surfar på mina underbara padda via 3G. Behöver inte ha någon kompis med mig för att komma ut på nätet
Nej, jag menar inte att det är dåligt, men jag har inget större behov av det. Jag köper produkter för min egen skull, inte för att hjälpa andra. Apples iPhone och iPad passar mig perfekt och hurvida mina kompisar eventuellt ska kunna surfa eller inte är inte ens sekundärt.Så du menar helt ärligt att extra funktionalitet som hjälper till i situationer du inte räknat med är dåligt? Att det finns backupfunktioner? Säg att du sitter i fjällstugan och nånn vill surfa på sin nya laptop, men glömt modemet hemma (varför man nu ska springa runt med såna när det finns wifi hotspot?). Vips, så har alla i stugan ett trådlöst nätverk. Perras lösning, alla delar hans padda. Alternativt bomben: Slå på blåtand så kan jag dela ut min uppkoppling i 720kbps. Wohooo!
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |