Nja, det har jag svårt att tro.
Men jag kan se 3 olika p-rullar samtidigt![]()
Du hade kunnat se fyra om paddan hade stött flash...
Nja, det har jag svårt att tro.
Men jag kan se 3 olika p-rullar samtidigt![]()
Du hade kunnat se fyra om paddan hade stött flash...
Går detta bara ut på att runka ikapp?![]()
De stora sajterna har redan insett att Flash inte behövs för att visa video och därför gått över till HTML5 så jag kan se 5 st samtidigt, om jag nu skulle bli sugen![]()
Har bättre bild och ljud hemmaMen försök inte betala biobiljetter bara![]()
Har bättre bild och ljud hemma![]()
Har bättre bild och ljud hemma![]()
Det är väl just det som är poängen? Att man slipper sitta där med 990 nötter som stör filmupplevelsen.Jag har svårt att tro att din hemmabio piskar att sitta på Palladium med 990 personer till runt omkring... ?
Den dagen jag saknar en widget för att köpa en biobiljett lovar jag att skriva i tråden.Det låter som en dyr workaround till att inte kunna boka biljetter. Men ni iPhonare är ju vana att göra extra jobb för allt.
Det är väl just det som är poängen? Att man slipper sitta där med 990 nötter som stör filmupplevelsen.
Den dagen jag saknar en widget för att köpa en biobiljett lovar jag att skriva i tråden.![]()
Smaken är som baken uppenbarligen. Det är väl skönt?Jo, det är ju roligare att sitta hemma där ungar, grannar, bilar och annan skit kan störa. Dessutom är det tråkigt att träffa folk..
Vad ska du med widgets till för det? Du använder väl webbläsaren? Eller, nä just det...![]()
Smaken är som baken uppenbarligen. Det är väl skönt?
Cool film, patetiskt budskap.Freedom!!!!![]()
[YOUTUBE-ID]ndhuEUX1kIU[/YOUTUBE-ID]
Cool film, patetiskt budskap.
Men det verkar ju fungera, en del ser filmen och gör nästan i brallan av lyckaHaha, speciellt från loser-företaget Motorola. Nu kan de inte ens göra en telefon själva utan är beroende av att någon annan utvecklar allting åt dem. Väl magstarkt att då försöka håna det företag som bryter ny mark hela tiden.
Och vad är det egentligen Google håller på med? Börjar friheten minska?
http://www.engadget.com/2011/02/04/does-googles-new-android-market-website-work-with-your-custom-r/
Haha, speciellt från loser-företaget Motorola. Nu kan de inte ens göra en telefon själva utan är beroende av att någon annan utvecklar allting åt dem. Väl magstarkt att då försöka håna det företag som bryter ny mark hela tiden.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |