Android vs iPhone

Status
Ej öppen för fler svar.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
De stora sajterna har redan insett att Flash inte behövs för att visa video och därför gått över till HTML5 så jag kan se 5 st samtidigt, om jag nu skulle bli sugen :D

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Går detta bara ut på att runka ikapp? :hihi

Runka bulle har gått över till runka padda ;)

De stora sajterna har redan insett att Flash inte behövs för att visa video och därför gått över till HTML5 så jag kan se 5 st samtidigt, om jag nu skulle bli sugen :D

Avslöjad.

Men försök inte betala biobiljetter bara :gnissla

Last edited:

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jag har svårt att tro att din hemmabio piskar att sitta på Palladium med 990 personer till runt omkring... ?
Det är väl just det som är poängen? Att man slipper sitta där med 990 nötter som stör filmupplevelsen. ;)

Det låter som en dyr workaround till att inte kunna boka biljetter. Men ni iPhonare är ju vana att göra extra jobb för allt.
Den dagen jag saknar en widget för att köpa en biobiljett lovar jag att skriva i tråden. :)

Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Det är väl just det som är poängen? Att man slipper sitta där med 990 nötter som stör filmupplevelsen. ;)

Den dagen jag saknar en widget för att köpa en biobiljett lovar jag att skriva i tråden. :)

Jo, det är ju roligare att sitta hemma där ungar, grannar, bilar och annan skit kan störa. Dessutom är det tråkigt att träffa folk..

Vad ska du med widgets till för det? Du använder väl webbläsaren? Eller, nä just det... :gnissla

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Jo, det är ju roligare att sitta hemma där ungar, grannar, bilar och annan skit kan störa. Dessutom är det tråkigt att träffa folk..

Vad ska du med widgets till för det? Du använder väl webbläsaren? Eller, nä just det... :gnissla
Smaken är som baken uppenbarligen. Det är väl skönt?

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Freedom!!!! :yoparty :D
[YOUTUBE-ID]ndhuEUX1kIU[/YOUTUBE-ID]

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Freedom!!!! :yoparty :D
[YOUTUBE-ID]ndhuEUX1kIU[/YOUTUBE-ID]
Cool film, patetiskt budskap.

Här har vi ytterligare ett bevis på att folk inte fattar, jäkla spån:
http://www.engadget.com/2011/02/04/verizon-breaks-first-day-sales-record-with-iphone-4-pre-orders/
(Har de missat alla grymma Android-lurar?)

Och vad är det egentligen Google håller på med? Börjar friheten minska?
http://www.engadget.com/2011/02/04/does-googles-new-android-market-website-work-with-your-custom-r/

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Hoj
5x
Cool film, patetiskt budskap.

Haha, speciellt från loser-företaget Motorola. Nu kan de inte ens göra en telefon själva utan är beroende av att någon annan utvecklar allting åt dem. Väl magstarkt att då försöka håna det företag som bryter ny mark hela tiden.

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Haha, speciellt från loser-företaget Motorola. Nu kan de inte ens göra en telefon själva utan är beroende av att någon annan utvecklar allting åt dem. Väl magstarkt att då försöka håna det företag som bryter ny mark hela tiden.
Men det verkar ju fungera, en del ser filmen och gör nästan i brallan av lycka :D

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Nä Google är öppet öppet öppet, fritt fritt fritt :gnissla[/QUOTE]

Ja inte är det som Apple, som fullt ut stödjer att man jailbrejkar sin lur...

Kan det vara så att om man flashar in en custom-built ROM så identifierar sig inte telefonen rätt mot market, därför safear dom och gör inga ändringar på en sån lur.

Det är ju givetvis fortfarande fullt möjligt att prova själv....

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
har en 2 v gammal HTC DHD olåst som jag gärna byter mot en Iphone4 16, kan vara låst till felia.

kan lägga ngn lusentapp el 2 imellan.

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08

Du menar som när dom uppfann videosamtal på nytt igen på sitt fantastiska sätt ..

Dom är bra på att sälja bra produkter till överpris. Med mördande reklam som även du går på...

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...