OkejSumman av kardemumman var att jag bara ville poängtera att inte ens SEB:s till synes vattentäta system är vattentätt.
Jag har jobbat på SEB med Internetkontoret, men det är snart 10 år sedan och det var därför jag var lite intresserad
OkejSumman av kardemumman var att jag bara ville poängtera att inte ens SEB:s till synes vattentäta system är vattentätt.
Okej
Jag har jobbat på SEB med Internetkontoret, men det är snart 10 år sedan och det var därför jag var lite intresserad
Ringer inga klockor så det tror jag inte. Satt på webutvecklingen och SEB har några nivåer därifrån ner till storhojen så det var många som jobbade med Internetkontoret som jag inte kände.Känner du Jestern (Micke)?
Och du menar:
Fan va bra att nästan 40% är nöjda med sin 4S-uppgradering?
Eller att det är dåligt att nästan 30% inte är det?
Eller att nästan 30% är neutrala?
Jag menar inget alls, det är en artikel, man läser och tar till sig den, om man vill.
OK, så ingen ståndpunkt på din egen kommentar?
Själv skulle jag kunna dra en slutsats av den artikeln att jag tyckte det var dåligt att endast 40% visade sig vara nöjda med sin uppgradering. (Fast där finns folk som anna rs hade sorterat mig i"Apple-fanboy-lådan"
OK, så ingen ståndpunkt på din egen kommentar?
Själv skulle jag kunna dra en slutsats av den artikeln att jag tyckte det var dåligt att endast 40% visade sig vara nöjda med sin uppgradering. (Fast där finns folk som annars hade sorterat mig i "Apple-fanboy-lådan"
Det är inte Apple som slår på stora trumman, det är media. Till skillnad från när någon Android-produkt ska lanseras finns det ett enormt intresse för Apples produktlanseringar.Väldigt många väntade sig en 5a, en helt ny grej, helt nytt formspråk, revolutionerande mjukvarunyheter osv. Det är nackdelen med att klappa på stora trumman om en nyhet utan att läcka vad som kan förväntas ungefär. Risken är att förväntningarna skenar och folk blir besvikna. Hade man istället läckt ut att 5'an dröjer, men att det kommer en förbättrad 4'a så länge hade inte hypen varit så stor.
Det är inte Apple som slår på stora trumman, det är media. Till skillnad från när någon Android-produkt ska lanseras finns det ett enormt intresse för Apples produktlanseringar.
Håller inte riktigt med. Visst var Jobs en jäkel på att presentera produkter men de senaste åren har Apple bara behövt viska att de har något nytt på gång så har media gått bananas.Faktiskt brukar det vara Apple som slår på stora trumman... Det var ju en av Jobs starkaste sidor, att hypa produkter och skapa oöverträffade produktlanseringar oavsett om produkten var revolutionerande eller ej. Jag har precis skaffat mig en 4s efter att ha ägt några androider och jag gillar den för all sin enkelhet, precis det jag efterfrågade, men jag skulle tro att rent tekniskt är dom nya androiderna vassare, te x. Nexus 2:an
Halloj gott folk!
Det har blivit så att jag lär skaffa ny nalle, med Android-OS såklart.
Vilken är skiten just nu? S2an börjar nästan kännas gammal nu, bör man vänta på någon ny eller är den fortfarande hållbar ett par år framöver?
Mvh J
skiten just nu är väl google nexus. eller samsung note om man är lagd åt det hållet.
Halloj gott folk!
Det har blivit så att jag lär skaffa ny nalle, med Android-OS såklart.
Vilken är skiten just nu? S2an börjar nästan kännas gammal nu, bör man vänta på någon ny eller är den fortfarande hållbar ett par år framöver?
Mvh J
S2:an är en ruskigt bra telefon men Galaxy Nexus är väl hetare om man ska ha det senaste av det senaste. Det är faktiskt riktigt dåligt av Samsung att de fortfarande inte skickat ut en officiell Ice Cream Sandwich-uppdatering till S2:an, det borde var högsta prioritet. Å andra sidan, kommer den en S3 så finns risken att S2:an blir helt lämnad - eller ordentligt åsidosatt åtminstone.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |