Mer än 4.5 annars är det ett bottenapp och tack och adjö för äpplet.
Ja över 4.5 borde den va, men betvivlar det.
http://www.svd.se/naringsliv/bransc...nsproblem-kan-drabba-nya-iphone-5_7466048.svd
Jag är riktigt nyfiken på nya Iphone! Hoppas dom tagit i lite med skärmstorleken, nåt som varit deras akilleshäl.
Inte om du vil kunna köra enhandsfattning
Det kan jag med min nuvarande lur som är 4.65.
Då var femman släppt, även om inte all spec. verkar finnas så är det ju intressant med en jämförelse.
Den är något lättare, vassare kamera i fram och har rundade hörn..
Men endast 4" skärm, inget stöd för 4G i Sverige och fortfarande ingen radio verkar lite tunnt 2012.
Hur kraftfull processorn är och batterikapaciteten vore intressant att få reda på.
Vad tycker folk?
Då var femman släppt, även om inte all spec. verkar finnas så är det ju intressant med en jämförelse.
Den är något lättare, vassare kamera i fram och har rundade hörn..
Men endast 4" skärm, inget stöd för 4G i Sverige och fortfarande ingen radio verkar lite tunnt 2012.
Hur kraftfull processorn är och batterikapaciteten vore intressant att få reda på.
Vad tycker folk?
Inte om du vil kunna köra enhandsfattning
Tråkigt men sant...
Why you'll never have the latest version of Android
Därför man köpte Nexus. ;-)
fast tyvärr så har ju samsung hand om uppdageringen i sverige så vi fick ju vänta onödigt länge ändå
Det var dock en enkel procedur att slänga in yakjuxv eller vad den nu hette. Men sant det där med samsung, måtte dom aldrig mer få göra en nexus!
Tråkigt men sant...
Why you'll never have the latest version of Android
Jag tycker det här är det största problemet med Android - för mig personligen. Jag vill inte att Samsung eller HTC ska bestämma över mitt operativsystem, det ska tillverkaren av OS:et göra: Google. Den helt enorma fragmenteringen av Android gör det ju helt värdelöst för folk med lite äldre telefoner att veta om de kan köra appar eller spel och också extremt osäkert om man överhuvudtaget vill lägga pengar på att köpa nämnda appar eller spel. Jag sitter med en iPhone 3GS nu och jag vet precis vad jag kan köra och inte - uppdateringen till iOS6 gjorde dessutom telefonen lite snabbare så tanken att byta är ännu lite längre bort.
Det ser ju ut som att det finns hopp för det i och med Googles köp av Motorola Mobility men det lär ju ligga åtminstone två år framåt i tiden. Tills dess får man väl hoppas att övriga tillverkare skärper sig och slutar slänga med så sjukt mycket bloatware. Hårdvara är ju helt egalt när mjukvaran är flaskhalsen...
Finns ju alltid nexus serien som är bara det som google vill ha i oset.
Du är väl fortfarande beroende av att operatörerna levererar uppdateringen? Det är ju lite (en hel del) av problemet.
EDIT: Förutsatt att du vill ha din garanti kvar alltså.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |