1. Jag åker helst inte kommunalt, av princip.Vänta, jag skrattar ihjäl mig. Perra är en sån som drar upp paddan på bussen för att kolla busstabellen.
Eller som drar upp paddan (som han behöver en extra vadderad väska för) när han skall visa en grej på google för polaren på stan.
Hahahahahahahahah!
PS. Min bärbara MSI är ungefär lika liten som din padda. den funkar med WiFi Hotspot och har lika lång batteritid som din padda. Under det året som gått har jag inte saknat din iPad (som ju är en stor variant av den telefon jag valt att inte köpa för den inte uppfyller mina krav) för att jag har en enhet som kan mer. Däremot kommer den plattan jag köper ha tangenbord, vara mindre än iPaden du har och ha funktionalitet som vida övervinner din iPad.
Men du, hur gick det nu med inlogget på banken? Widgets är sååååå kasst
2. Jag har en app som är bättre än SLs sajt (bolaget vi åker med i storstan...)
3. Mina polare vill gärna se vad jag visar så de föredrar iPad, ja.
4. Du ska alltså ersätta din bärbara dator, som är mindre än en iPad (vilket jag starkt betvivlar), med en padda (när Google nu får tummen ur och släpper Honeycomb) som är ungefär som din bärbara dator?
Låter inte som en vettig lösning men är det en superliten bärbar dator du är ute efter kanske tangentbord är coolt
5. Widgets har jag aldrig gillat, tog bort dem direkt från Vista. Mina bankkonton sköter jag från paddan eller den bärbara, inte från någon miniskärm.
Vi, du och jag Jens, använder våra "apparater" till olika saker och har olika behov. Jag har i princip helt slutat surfa på min iPhone eftersom paddan är så mycket bättre och behovet av att släpa med den bärbara datorn har nästan försvunnit. Du kunde ha insett samma sak om du köpt en iPad istället för att vänta 1(!) år på något som kanske kommer till våren
Men det är kul att bråka lite