Det är alltid en nackdel att vara bunden till att släppa sin appar i en central appstore som har total makt att neka/godkänna dinn app på vilka grunder dom än vill.
Sen att man kan handla på nelly med en PC dator ansluten till ett 9.6k modem gör ju inte Apples Appstore bättre och friare för det?
Och nej, jag saknar inte porr, för mig är inte nelly porr, för kristen-högern i U-landet är det dock det, och dom ska alltså kunna neka nelly.se att släppa en app för att köpa badkläder i sverige?
Vet inte om du skriver bara för att skriva men just för tillfället känns det som det bara är massa sladder taget från lösa tankar.
Just Nelly har mig veterligen ingen App. Finns många andra som har men vad jag vet ingen som har en shop om det nu var det du efterlyser.
Det skulle ju vara ganska dumt med tanke på att Apple ska ha 30% på allt in-app-sale eller?
Många appar som visar upp kollektioner dock och hänvisar till sina hemsidor annars.
Apple har inte många krav för vad som kommer godkännas. Dock gör de kraven att det begränsar plattformen helt från spam, porr och skadlig kod.