Jag håller med!
Livsfarligt att gå direkt på kval. Jag har kört banan en gång. Ska jag gå ut och ladda fullt direkt så kan ni beställa en ambulans direkt...
Kapa 5 minuter på alla kval, någon minut mellan kvalen och 1-2 varv per race. Vips så har du 1 timme utan problem.Fast då måste man bullra 1 timme till varje dag.
SM-klasserna betalar 2100.Kapa 5 minuter på alla kval, någon minut mellan kvalen och 1-2 varv per race. Vips så har du 1 timme utan problem.
Om det stämmer att Rookie-klasserna ska betala 1.800:- för en dag borde det betyda att de som tävlar 2 dagar betalar det dubbla = 3600:-
Är det så, ni som fått TR och vet?
Kapa 5 minuter på alla kval, någon minut mellan kvalen och 1-2 varv per race. Vips så har du 1 timme utan problem.
Om det stämmer att Rookie-klasserna ska betala 1.800:- för en dag borde det betyda att de som tävlar 2 dagar betalar det dubbla = 3600:-
Vi har endast tillgång till banan Fr, Lö och Sö, önskemål att köra dubbla race i år är prioriterat, har någon ett förslag på ett bättre schema som gör alla klasser/förare nöjda så får ni gärna posta det.
Var nu konstruktiva
Ska man skratta eller gråta?SM-klasserna betalar 2100.
Kapa 5 minuter på alla kval, någon minut mellan kvalen och 1-2 varv per race. Vips så har du 1 timme utan problem.
Ta bort andra rookie 1000 kvalet så att det blir ett längre kval.
Inte så lätt å vara konstruktiv med dessa förutsättningar
Har för mig att Arc körde ett kval för rookieklasserna å körde efter resultat från race 1 till race 2, rätta mig om jag har fel
Om man tar bort kval två för rookie klasserna å kör samma upplägg som Arc å i stället tar denna tid till tex två kortare träningspass var innan kvalet kan vara ett alternativ???
Självklart hade So upplägget varit det bästa, men om detta inte går och om man måste köra dubbla race kanske detta kan funka
M V H
Har inte sett TR men jag antar att de som kör lördag och söndag betalar 2100:- för det och sedan tillkommer en träningsavgift för fredagen, så brukar det vara.
Rookie-träningen på Anderstorp kostade inte extra trots att den gick av stapeln dagen innan race.
Ja, det är en supportklass men ni kör i en cup av någotslag och har så att säga förtur före Rookie-klasserna.Jag kör väl i en supportklass, så vad jag förstår betalar jag också 1800
1 timme och 20 minuter mellan 2 race? Då hinner däckvärmarna på de nya däcken, som en del lär vilja lägga på, hinna sitta på i 30 minuter eller något sånt....Om man gör såhär då?
Maila Hans då så får vi se vad han tycker, att tomgångsgnälla i denna tråd hjälper inte mycket, gå till källan istället och var saklig.Ja, det är en supportklass men ni kör i en cup av någotslag och har så att säga förtur före Rookie-klasserna.
De som kör i en klass med race på lördag och söndag ska betala 2100:-, vilket får ses som ett kap i förhållande till vad de som ska köra på fredagen får betala.
Jag gillar upplägget med dubbla race, ett på lördagen och ett på söndagen, men både ARC och HMS verkar i sin iver att kopiera de andra arrangörerna helt ha tappat rim och reson.
1 timme och 20 minuter mellan 2 race? Då hinner däckvärmarna på de nya däcken, som en del lär vilja lägga på, hinna sitta på i 30 minuter eller något sånt....
Nej, skrota upplägget med rookisarna på fredagen och fixa till schemat enligt samma mall som SO har.
Ja, Sandstream då som tycker om att argumentera för detta, vänligen skriv sakligt och med förslag till Herr Hans!
Du kan skriva under med mitt namn oxå, för jag vill ha träning på fredagen och race på lör/sön.
//Niklas Burnert
Ja, Sandstream då som tycker om att argumentera för detta, vänligen skriv sakligt och med förslag till Herr Hans!
Du kan skriva under med mitt namn oxå, för jag vill ha träning på fredagen och race på lör/sön.
//Niklas Burnert
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |