Blir det någon SP-tävling?
Min betalning kommer på måndag.
Klart det blir, det kommer bara köras ihop med 125-400cc som tidigare år. Så i praktiken en 125-650cc klass.3005699Blir det någon SP-tävling?
Min betalning kommer på måndag.
Klart det blir, det kommer bara köras ihop med 125-400cc som tidigare år. Så i praktiken en 125-650cc klass.
"Jörgen Johansson Kortedala MK Rookie600 Honda CBR600RR 31 Jörgen Johansson 6010461 2007-05-22 2007-05-23 Bägge"
Det verkar som om jag plötsligt bytt hoj i anmälningslistan på nåt sätt, hoppas det är en 07:a
Skall vi hålla oss till verkligheten skall det dock vara gammel r6 02.
Kul om det blir en nyare hoj!
Själv så ska jag, liksom Roger från Hyllinge MS, tydligen köra en Kawasaki 600 i Rookie 1000...
Ser bra ut med sammanslagningen och lösningen av A & B-finaler.3009758nytt tidscshema och TR publicerat
http://lms07.mine.nu/protokoll/2007-LMS-Brace-TR.pdf
Mvh Håkan -- LMS RR
Säg till om jag tänker helt fel nu. Men om bara plats 1-15 i resp klass går till a-final? Blir inte en gemensam b-final med r1000/r600 extremt överfull då?
För det borde väl vara mer än 15st i resp klass som inte går till a-final?
Två träningsgrpper i R600 och R1000 = 30 förare i resp. A-final. Resten till B-final. 14 R1000 hojar till B-final och 17 R600 hojar till B-final. Alltså 31 hojar, det blir skoj.
Jo, såg sen att 15 första i varje kvalgrupp går till a-final, och resten får kör b-final.
Var bara inne i ett annat tänk, där de kanske 20 första ur resp grupp går till a-final. Sen får resterande köra race om de 10 resterande platserna till a-finalen i "b-finalen".
Trist, men då får du gasa så du hinner köra A-finalen.3009805Synd att B-finalen är efter, eftersom jag med största sannolikhet hamnar där kanske jag missar den på söndagen med tanke på att jag måste hem och jobba...
Trist, men då får du gasa så du hinner köra A-finalen.
oså har vi en David som kör classic hoj också! Kawasaki ZX10 David kan få det lite tufft på en sån hoj jämfört med de andra
David Andersson Linköpings MS Rookie1000 Kawasaki zx10
Ska bli jävligt skoj o se ifall den hänger med resterande hojar!
Kan vara en sån här han menar
Men jag är osäker...
Det låter bra, det är ju alltid lättast att ringa och fråga själv. Tror inte man behöver anmäla i förväg att man ska lösa engångslicens bara du har skickat in friskintyg till SVEMO eller hur den nu va?
Jag kollade med Svemo och överåriga är över 56, m.a.o behövs inget friskintyg för de allra flesta för att teckna en engångslicens. Så vitt jag kan förstå så är det bara att plocka ut en engångslicens i raceoffice på racedagen helt enkelt.
Ja, det kan kanske blivit lite fel när jag anmälde mig.
Jag tänkte ta licensen på fredagen och köra mitt första rejs på lör/sön så ha lite överseende
/ Svensken
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |