Det där tjafset om att -Kunden har alltid rätt är bara skitsnack
Det handlar om tillgång och efterfrågan.
Är efterfrågan tillräckligt hög skiter vi i jobbiga kunder.
Är tillgången för hög slickar vi vilket arsle som helst.
MEN, det kommer en ny generation som faktiskt ställer en del moraliska frågor vi äldre aldrig funderat över och som är beredda att ta konsekvensen av sitt aktiva val.
Annars skulle vi ju naturligtvis satsa alla pensionspengar i vapenföretag och drogkarteller.
Vill inte att fel företag ska få skit, så jag lägger upp en bild på företagets logga. I detta fall Lelles mc.
Då kan vi sluta spekulera om dem iaf!
Fan Ullis...
Jag som hoppades!
Nä då men visst fasen känner jag igen den där loggan!
Nånstans har jag nått papper med den loggan på!
Jag tycker jag känner igen den från Mc-folket, men jag kan givet ha fel. De lär ju inte annonsera hos Bike, så då lär ju den aktuella annonsören annonsera hos Mc-folket. Eller nåt
Shit, jag tror jag precis kom på vilka de är
Någon skrev tidigare att Knox ryggskydd sågats i Bike-testet...Importör för Knox i Sverige är MC-Boden vid Lindhagensplan (enl. Knox-siten). Så... http://www.held.se/malaren_runt_05/1006.jpg ...är det samma logga?
Någon skrev tidigare att Knox ryggskydd sågats i Bike-testet...Importör för Knox i Sverige är MC-Boden vid Lindhagensplan (enl. Knox-siten). Så... http://www.held.se/malaren_runt_05/1006.jpg ...är det samma logga?
Ett nytt ryggskydd, kommer ett rek-brev på posten och sen är det bara åka ned till Fridhem och hämta...Hehe....Vad vinner jag?
Du bor ju i Stockholm, ta med digitalkameran och kör förbi ryggskyddsexperten och plåta loggan - enligt gatubilderna på hitta.se så har de samma skylt som 2005.om vi kommer fram till vem det är
Du bor ju i Stockholm, ta med digitalkameran och kör förbi ryggskyddsexperten och plåta loggan - enligt gatubilderna på hitta.se så har de samma skylt som 2005.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|