Har fått något virus på min e-mail/msn....men jobbar på det problemet...det finns några alternativ...
1060cc känns säkrast och biligast.
1102cc så verkar cylinder vägarna bli en anning tunna... vet ivarjefall en som kör med det i sverige utan problem(men han kör sidovagns backrace eller vad det heter)...Jocke i köping kan du fylla i lite här åt mig....
, hans hemsida m.m...det värkar hålla lite sämre åt de som kör racing med hoj...
1200cc det går....eller har gått vet inte om han fixar till motorer fortfarande om man frågar...(2200 Euro va jag för mig det kostade typ)....om ni promst vill ha mer info eller är sugen på det får det tas vid pm endast... något mer vill jag inte skriva här pågrund av att han som fixar det kan få problem.
1200cc med annan vev m.m nja,,, är skeptisk till det.
Men med 1060cc ska det gå få ut ca 174bhp där en zx10r 04-05 ger ca 169bhp...
Men hur man får fram alla de hästarna vet jag inte..vissa saker vet jag men inte allt tyvär....och han som gjorde det är nog lite svår att få tag på men allt får ju om man vill....men kostar gör det säkert att få fram alla de hästarna....och jag vet att den motorn ej bara va gjord för ett race den gick lite som touring maskin i england också