Man får inte skriva så på sporthoj!
Brink är ju en av profeterna!
Portning skadar inte i något fall så länge det görs rätt.
OT OT OT.............härja nån annanstans
...
Har kollat lite efter Rotrex C15-60 och priserna börjar på knappt 20000kr.. Finns det någon beg-marknad?
Jag kollade mest för att få en uppfattning om prisläget.. Ska höra med TTS vilken modell de använde på MT-01..2886492C15-60 är den sista modellen som kom till förra året och du lär inte hitta den beggad.......jag har letat. Fast å andra sidan så känns det bättre med en ny med full garanti........
Har du kollat så just C15-60 är den som passar dina behov och motor?
/J
Jag kollade mest för att få en uppfattning om prisläget.. Ska höra med TTS vilken modell de använde på MT-01..
Följer din tråd med stort intresse, keep up the good work!!
Vilket colt bygge det där,följer det med stort intresse,
Kanske man skulle kunna göra något liknande på TL1000R.
En TL1000 har ju lite annan timing mellan cyllarna och kan vara lite svårare att få att gå jämt, laddtrycksmässigt mao. En RSV motor har "nästan" synkad timing mellan insugscyklerna och gör det lättare med laddtrycket till cylindrarna.
Men visst.....vill du så kan jag......
/J
Mums . Väldigt intresant att följa bygget! Jag hade en MilleR Jansberg preppad. Den hade 135hk på bakhjulet gick otroligt bra, det var en syster cyckel till Prangens 144hk cyckel, men den hade renegade burk+ lite annat hyss hyss som jag inte lyckades få ut ur honom. Tyvärr så skrotade jag på Mo i Rana.... Men en sak man ska tänka på är att inte varva henne för mycket, då spricker hon. Och kedjesträckarna bör man bygga om så dom ej kan backa! Lycka till med bygget
Men en sak man ska tänka på är att inte varva henne för mycket, då spricker hon.
Hur pass känsligt är de med en standard twin motor?
Brukar vara uppe och sniffa på varvstoppet ibland när man tänker på annat när man sköter kockpiten istället för att köra
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|